Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر این شهید که در تشییع آن اقشار مختلف مردم حضور داشتند ، در گلزار ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.

روجا  آزادیان دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت بهشهر بود . او به همراه همسرش در کانادا اقامت داشت و برای تعطیلات سال نو میلادی برای  دیدار با  خانواده اش به ایران سفر کرد.

از ۱۷۶ شهید سانحه هواپیمای اوکرایینی ، چهار تن مازندرانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ دی امسال از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد که پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه بر اثر اصابت اشتباهی موشک پدافند هوایی در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

این هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بود.

بیش از ۳۵ دانش‌آموخته دانشگاه‌ های مختلف کشور از جمله صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی اصفهان و خواجه نصیرالدین طوسی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها سازمان هواپیمایی کشوری مازندران کیف پروندهٔ خبری پیدا و پنهان سقوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری مازندران کیف سازمان هواپیمایی کشوری مازندران کیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، روند نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی یکی از اولویت های اصلی در بخش حمل ونقل به شمار می رود که در حال حاضر این روند توسط شرکت های حمل ونقل هوایی در حال انجام است و از سوی دیگر با توجه به تاکید وزیر راه وشهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان هوایی و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای احیا و بازسازی ناوگان بخش هوایی در دستور کار قرار گرفته است که این اقدام خود یکی از مهم ترین برنامه های است که در دستور کار تمامی بخش ها قرار گرفته است.

براساس این گزارش پیش از این محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خرید هوشمندانه هواپیما و هدفمند کردن این موضوع و جلوگیری از اعمال سلیقه با توجه به نیاز کشور را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر ۵۵۰ فروند هواپیما نیاز داریم و در صورت عدم تامین این تعداد، عرضه و تقاضا هماهنگ نیستند.

وی تصریح کرد: از موضوعات مهم کارخانه هواپیماسازی سرریز دانش تخصصی، تولید قطعات زیرساخت و هم افزایی در حوزه فرودگاهی است.

در همین رابطه صابر نوروزی، سخنگوی شرکت هواپیمایی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ MD-83 با شماره ثبت EP-CPV با تامین موتور، قطعات مورد نیاز، انجام چک های دوره‌ای و دریافت لیوری جدید و با انجام بدون مشکل تست پروازی وارد چرخه عملیاتی هواپیمایی کاسپین شد و خوشبختانه موضوع زمینگیری هواپیماهای MD این شرکت به دلیل نبود موتور، قطعات و... به اتمام رسید.

نوروزی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما تعداد ۱۴۶ صندلی در دو کلاس بیزینس و اکونومی به چرخه پروازی ناوگان هوایی کشور افزوده شده است گفت: با بازگشت هواپیما به چرخه پروازی با میانگین ۶ سورتی پرواز روزانه ماهانه ۲۲٫۰۰۰ صندلی افزوده خواهد شد.

نوروزی با تشریح وضعیت ناوگان هواپیمایی کاسپین گفت: با توجه به اجرا گذاشتن سیاست توسعه ناوگان و افزایش بهره وری شرکت توسط مدیریت محترم عامل، کاپیتان عادل نورعلی و با تلاش متخصصان مجموعه های مهندسی تعمیرات و صلاحیت پروازی و تدارکات خارجی شرکت، اکنون ۸ فروند هواپیما از ناوگان بوئینگ MD و بوئینگ B737 فعال هستند.

وی  گفت: در مدت یک ماه نیم اخیر سه فروند هواپیما به ناوگان این شرکت اضافه گردیده و به حول قوه الهی با برنامه ریزی دقیقی که صورت پذیرفته تا یک ماه آتی با اضافه شدن دو فروند دیگر، تعداد ناوگان فعال این شرکت به ده فروند خواهد رسید که به نوعی یک رکورد بی نظیر در سال های اخیر برای این شرکت محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت