Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای سلامت که در فرمانداری صومعه سرا برگزار شد با اشاره به اینکه تأمین بهداشت و سلامت مهم‌ترین اولویت و سیاست دولت است، اظهار کرد: دولت با اجرای طرح سلامت بیشترین توجه و امکانات و اعتبار را در این حوزه هزینه کرده است.

سید محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بهداشت و درمان و توجه دولت به آن، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که برای کشور و نظام از سوی دشمنان ایجاد شده با مشکلاتی در حوزه اجرا مواجه هستیم که سبب تا حلاوت اجرای طرح سلامت برای هموطنان مشخص نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر اجتماعی کردن موضوع بهداشت برای جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری شورای سلامت است، گفت: این بدان معنی است که همه عوامل و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضوع سلامت و بهداشت تنها به یک اداره و دستگاه اجرای مربوط نبوده بلکه تمام نهادهای اجتماعی، اداری و تمام اقشار با این موضوع درگیر هستند، ادامه داد: همه این دستگاه‌ها باید به درستی ایفای نقش کنند.

سید محمدی با اشاره به اینکه به رغم کمبود نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب کارکنان شبکه بهداشت در راستای اشاعه بهداشت و سلامت جامعه در حال خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: نیازمند توجه بیشتر به این حوزه از سوی مسئولان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه صومعه سرا پیرترین شهرستان استان است، گفت: این نشان دهنده امید به زندگی است و باید در این راستا برنامه درستی برای افراد سالمند از لحاظ سلامت و درمان پیش بینی و اجرا کنیم.

سید محمدی حضور سگ‌های ولگرد در سطح معابر و خیابان را یکی از معضلات شهروندان و مسئولان عنوان و اظهار کرد: برای جمع آوری سگ‌های ولگرد نیازمند یک برنامه ریزی اساسی در استان هستیم.

کد خبر 4827328

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سلامت فرمانداری صومعه سرا قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا