Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمثال سردار دل‌ها، شهید سردار «حاج قاسم سلیمانی» صبح امروز (۲۶ دی) در مراسمی باشکوهی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، استاندار ایلام، شهردار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این مراسم بابیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مصداق یک انسان کامل بود، اظهار کرد: حضور بی‌آلایش شهید سردار سلیمانی در بین اقشار مختلف مردم از ایشان چهره‌ای دوست‌داشتنی و ملی ساخته بود و نه‌تنها برای ملت ایران اسلامی بلکه برای سایر ملت‌های جهان چهره‌ای شناخته‌شده و محترم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «جمال شاکرمی» با اشاره به اینکه رژیم تروریست و تروریست پرور آمریکا حضور شهید سردار سیلمانی در مبارزه با تروریست و ایجاد وحدت بین جبهه مقاومت را یک تهدید بسیار بزرگ برای خود می‌دانست، افزود: دشمنان اسلامی و انقلاب به‌ویژه آمریکای جنایتکار فکر می‌کرد با ترور سردار سلیمانی راه وی و حرکت ضد استکباری جبهه مقاومت خاموش می‌شود اما امروز آن‌ها با ترس و وحشت و مشاهده مراسم تشییع میلیونی پیکر شهدای مقاومت، دیدند که راه سردار سلیمانی با قوت بیشتری ادامه دارد.

 

وی با اشاره به خصوصیت‌ها و ویژگی‌های رفتاری، نظامی، مردمی و ولایتمداری شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: سردار سلیمانی در زمان حیات خود، تابع محض ولایت بود و در عین داشتن تجارب، علوم و نبوغ نظامی، فردی متواضع و مردمی بود و همواره در مبارزه با استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نکرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه زندگی، حیات و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی، ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت بوده است، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بارها در استان ایلام فرماندهی عملیات‌هایی ازجمله والفجر 3 را بر عهده داشت و مرز مهران نیز قدمگاه تردد ایشان در عزیمت به کشور عراق و مبارزه با تروریست‌های تکفیری و داعشی بود.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری پایانه مرزی مهران به نام شهید سردار قاسم سلیمانی، نام‌گذاری بلوار مسیر تردد عتبات عالیات به نام ایشان در شهر ایلام و رونمایی از تمثال این شهید عزیز قلب‌ها، یادآور شد: این نام‌گذاری‌ها پر از معنا و مفهوم برای عزیزانی است که استان ایلام برای حضور در کربلای معلی تردد می‌کنند.

 

شهردار ایلام نیز در این مراسم بابیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عمر بابرکت خود را در راه مبارزه با استکبار و استبداد و دفاع از آزادی مظلومان صرف کرد، گفت: ترویج تفکر و مسیر نورانی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جامعه باید به یک راهبرد اساسی تبدیل شود و امروز همه ما در برابر این شهید بزرگ اسلام، وظیفه‌داریم که راه ایشان ادامه داشته باشد.

 

«طالب صادقیان» یادآور شد: شهرداری ایلام نیز در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود، بلوار خروجی شهر ایلام در مسیر اصلی تردد کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی را با نام و تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مزین کرده است که برای همه افرادی که از این مسیر تردد می‌کنند، یادآور رشادت‌ها و فرهنگ ناب حسینی که سردار سلیمانی دنبال می‌کرد، باشد.

 

وی در پایان بابیان اینکه در ابتدا و انتهای بلوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ۲ تمثال از تصویر و چهره ایشان نصب و رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در طول مسیر بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۰۰ تابلو از تصویر این شهید بزرگ اسلام نصب شد.

 

گفتنی است، در پی شهادت سردار «حاج قاسم سلمیانی» در 13 دی‌ماه سال جاری به دست تروریست‌های آمریکایی، با پیشنهاد شهردار، تصویب اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و موافقت و تصویب شورای نام‌گذاری ایلام، بلوار حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان قرآن شهر ایلام به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شد که امروز در این بماسم نیز از تمثال این سردار بزرگ و رشید اسلامی رونمایی شد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی فهما سردار سلیمانی تمثال سردار سلیمانی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد