Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر یوسفیان در جریان سفر به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، در نشستی با مدیران، روسای حوزه‌ها و شعب بانک در این استان، با اعلام این خبر گفت: به همت فعالیت ویژه همکاران اتفاق بزرگی در بانک صادرات ایران رخ داد و منابع بانک به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت. در این اقدام ویژه یک ماهه ١١٢ هزار میلیارد ریال منابع جدید جذب شد که از منابع یک دهه برخی بانک‌های خصوصی نیز بیشتر است و بانک صادرات تنها بانکی است که این رکورد را در یک ماه به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفیان افزود: این اتفاق نشان داد که کارکنان بانک صادرات ایران مردان و زنان روزهای سخت و اهل کارهای بزرگ برای خدمت رسانی به مردم و اقتصاد کشور هستند. وی با اشاره به این نکته که صورت‌های مالی بانک در گزارش‌های میان‌دوره‌ای سه‌ماه، شش ماهه و ٩ ماهه سودده شدن بانک را نشان می‌دهد‌، اظهار کرد: سودده شدن بانک و قرارگرفتن آن بر روی ریل سود‌آوری در شرایط فعلی برای بانک بسیار اهمیت دارد. عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران حاشیه سود مناسب بانک صادرات ایران در استان سیستان و بلوچستان را مورد توجه قرار داد و اظهار امیدواری کرد عملیات بانکی انجام شده در این استان به بهبود قابل توجه EPS بانک کمک شایان توجهی کند. عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در این نشست، ارائه طرح «تبسم» را مدلی مناسب برای ارائه خدمات به مردم این استان عنوان و اظهار کرد: طرح «تبسم» برای تسهیل اعطای وام قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر درصدی به کارمندان و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها در این استان طراحی شده که لازم است ضمن معرفی بیشتر طرح‌های بانک برای مشتریان و مردم منطقه، تلاش ویژه‌ای برای عملیاتی شدن آن صورت گیرد. در این سفر عضو هیئت‌مدیره، معاون اعتباری، مدیر امور شعب جنوب کشور و مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بانک صادرات ایران در دیدار با برخی علمای اهل سنت و مدرسان  دارالعلوم زاهدان دیدار و ظرفیت‌های این بانک  برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه را تشریح کردند.​

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات سیل در سیستان بلوچستان بانک صادرات ایران طرح تبسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟