Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران برای جمع‌آوری کمک‌ها به مردم سیل‌زده در سطح 21 شهرستان مازندران برپا شد.

معین مهدی لموکی امروز درباره حمایت از مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران برای جمع‌آوری کمک‌ها به مردم سیل‌زده در سطح ۲۱ شهرستان مازندران دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد پایگاه‌ها نیز براساس تصمیم‌گیری مسؤولان شهرها افزایش می‌یابد که تاکنون با توجه به بازدید به عمل آمده در شهرستان‌های آمل و فریدونکنار سه پایگاه برپا شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه فرآیند کمک‌ها شامل جمع‌آوری، هدایت و تقسیم کالاها است، اضافه کرد: درخواست ما از مردم نوع‌دوست مازندران این است در حال حاضر بیشترین نیاز مردم شامل  پتو، زیرانداز،  موادغذایی با تاریخ انقضای دست‌کم ۶ ماه ترجیحا خشک و همچنین پک بهداشتی است.

لموکی تصریح کرد: درخواست ما از مردم مازندران این است از اهدای لباس پرهیز کنند چرا که مردم مناطق بومی پوشش متفاوت هستند و در حال حاضر لباس در اولویت نیست.

وی ادامه داد: همچنین کمک در زمینه آب معدنی نیز با توجه به بعد مسافت ضرورتی دارد و اگر به‌صورت نقدی هر چند مبلغ پایین باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران در پایان گفت: مردم نوع‌دوست مازندران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ همه بانک‌ها و یا شماره‌گیری #۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مردم سیل زده مازندران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز سیلاب در این مناطق بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند، افزود: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در این مناطق انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یسنا زنده پیدا شد
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس