Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول جلیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آیین انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی در این دوره که با حضور رییس جمهور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، معاونان و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و پیشگامان رونق تولید در تهران برگزار شد، از ۶ نمونه ملی بخش کشاورزی استان در زمینه‌های مختلف قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نمونه‌های ملی بخش کشاورزی استان افزود: این نمونه‌های ملی شامل «رحمان نصیری» تولیدکننده نمونه نهال کشت بافتی از ارومیه، «سیدعارف سیادت» سازنده ادوات کشاورزی از بوکان، «مراد فتحی» پرورش‌دهنده نمونه گاومیش از نقده، «عبدالله پریدار» بهره‌بردار نمونه نگهداری و بهره‌برداری از شبکه آبیاری و زهکشی از پیرانشهر، «رسول شمس» پرواربند نمونه بره از سردشت و «آزاد پیروتی» مرغدار گوشتی از شهرستان مهاباد هستند.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به موضوع کشاورزی پایدار، بهره‌وری منابع آب و خاک، حفظ محیط زیست، سلامت محصول، زنجیره‌های ارزش، مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات فنی و ترویجی از جمله معیارهای سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی بود.

وی اظهار داشت: رعایت اصول فنی و علمی در فرآیند تولید، کاهش هزینه تولید با بهره‌گیری از دانش‌های نوین، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، خلاقیت و نوآوری در فرایند تولید، حضور و مشارکت در برنامه‌های موضوعی و ترویجی و اعمال مدیریت فنی از دیگر معیارهای این انتخاب بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته و در سی و سومین دوره انتخاب نمونه‌های ملی بخش کشاورزی نیز «غلامعلی فاروغی» در زنجیره یکپارچه تولید و عرضه گوشت مرغ از ارومیه و «محمدامین اوطمیشی» در زمینه نگهداری از شبکه‌های آبیاری تحت فشار از مهاباد به عنوان نمونه ملی انتخاب شده بودند.

آذربایجان‌غربی دارای ۲۳۵ هزار بهره‌بردار عرصه کشاورزی است که این سالانه بیش از ۶.۲ میلیون تن انواع محصولات مختلف را تولید و روانه بازار می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن