Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مسجد امام زمان (عج) طالقانی تبریز برگزار شد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مراسم گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مسجد امام زمان (عج) طالقانی تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) مدافعان حرم و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی سخنران این مراسم بود که به بیان ویژگی‌های حاج قاسم، مراحل 5 گانه انتقام سخت از آمریکا، روایتی از فرار کماندوهای آمریکا با لباس زنانه از حلب سوریه و پرداخت.

سپهبد شهید سلیمانی علمدار عرصه‌های سخت بودسردار باقری در تماس تلقنی وزیر دفاع ترکیه: ترور سردار سلیمانی خلاف ضوابط بین المللی بود

 

عکس از امیرحسین منادی

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم