Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@14:42:40 GMT

دومین کنگره ملی خانواده در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۱۸۲۹

دومین کنگره ملی خانواده در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از برگزاری دومین کنگره ملی خانواده با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کرج خبرداد.

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اعلام خبر برپایی دومین کنگره ملی خانواده که با حضور فعالان حوزه خانواده برگزار می‌شود، گفت: هدف از برپایی این کنگره ارتقای دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت‌های تخصصی برای فعالان عرصه خانواده در میان فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کنگره با رویکرد توسعه درون‌زا و ارتقای هرچه بیشتر سطح آشنایی و آگاهی برای پویایی خانواده با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول با اشاره به همکاری و همراهی ستاد کانون ‌ای فرهنگی هنری مساجد البرز با دیگر دستگاه‌های اجرایی و اداری برای برپایی کنگره ملی خانواده در البرز توضیح داد: این کنگره با محوریت خانواده امروز، 26دی در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود.
شکری تصریح کرد: یکی از بسترهای فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد ارتقای سطح آگاهی و بینش خانواده‌هاست که نسبت به این امر اساسی برنامه‌های ویژه‌ای در قالب سخنرانی، همایش و نمایشگاه و ... در دستور کار است.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد: کنگره کشوری این همایش بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن شکری کانون مساجد کنگره ملی خانواده بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها