Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الدحیل در صدر پرهزینه ترین باشگاه های سال قطر قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه های قطر امروز ۶ بازیکن گران قیمت لیگ ستارگان قطر در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را معرفی کردند. نکته جالب در این لیست ۶ نفره ریخت و پاش عجیب الدحیل رقیب آسیایی پرسپولیس بود.

الدحیل ماه گذشته ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس را به خدمت گرفت و در این لیست با ۴۰ میلیون ریال قطر(نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان) در رده دوم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچین مهدی بن عطیه، مدافع یوونتوس نیز سال گذشته با رقم ۳۶ میلیون ریال( بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان) به تیم آمده بود در رده سوم ایستاد.

یاسین براهیمی، هافبک الجزایری پورتو با مبلغ ۸۵ میلیون ریال که به الریان آمده بود، گران قیمت ترین بازیکن سال قطر شناخته شد. البته در رده چهارم نیز نام بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد حضور داشت که قیمتش ۳۲ میلیون ریال بود. السد یکی از رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل مهاجم کروات یوونتوس الدحیل پرسپولیس رقیب آسیایی پرسپولیس ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر

به گزارش ورزش سه دقیقه 24 بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس سرخ‌ها با ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر به گل دوم رسیدند که این گل به شکل عجیی به ثمر رسید.
در شرایطی که سروش رفیعی در میانه میدان توپگیری کرده بود توپ را به عیسی آل کثیر رساند و او هم با حرکتی تکنیکی از یک بازیکن ایرالکو عبور کرد تا فضای بسیار خوبی برای پیشروی به سمت دروازه میزبان داشته باشد.

عیسی در شرایطی که می‌توانست ترابی را راهی دروازه حریف کند خودش با توپ جلو رفت و در موقعیت ضربه زدن قرار گرفت اما در شرایطی که قصد شوتزنی داشت تعادلش بهم خورد و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند اما با وجود این اتفاق توپ به شکل عجیبی از بالای سر احمد گوهری عبور کرد و تبدیل به گل شد.

ویدئو: 331072

به نظر می‌رسد در این صحنه بعد از سر خوردن عیسی توپ با ضربه عیسی به زمین خورده و به نوعی پله کرد تا از بالای سر گوهری وارد دروازه‌اش شود.

عیسی که با خوش شانسی محض موفق شده بود این توپ را وارد دروزاه کند خودش هم باور نمی‌کرد با وجود از دست دادن تعد موفق به گلزنی شده و به همین خاطر شادی گل جالبی هم داشت.

گوهری هم که با بدشانسی این گل را دریافت کرده بود سرش را به نشانه تاسف تکان می‌داد چرا که در آن صحنه کاری از دستش برنمی‌آمد.

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • ببینید | الجزایری‌ها آسمان لندن را قرمز کردند
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی