Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اعظم ابراهیمی با اشاره به اطلاعات مربوط به اعزام امکانات و تجهیزات به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: پیرو دستور شهردار تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست در دو بخش سازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت پسماند تجهیزات و ماشین آلات فوق را جهت اعزام به استان سیستان و بلوچستان آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش آتش نشانی ۳۵ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین را به محل اعزام کردیم.

مدیر روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران، تصریح کرد: خودروی نورافشان ۱ دستگاه، خودرو جرثقیل ۳ تنی ۲ دستگاه، خودرو AF حریق ۱ دستگاه، خاور حمل تجهیزات ۱ دستگاه، خودروی کاپرا ۲ دستگاه، خودروی پیکاب ۳ دستگاه، خودروی سمند ۴ دستگاه، پمپ واریسکوبا متعلقات مربوطه ۱ دستگاه، پمپ ابارا با متعلقات مربوطه ۱ دستگاه، پمپ فوکس ۵ دستگاه، پمپ کف کش و لجن کش ۴۰ دستگاه و موتور برق ۴ دستگاه از جمله تجهیزاتی است که به سیستان و بلوچستان اعزام کرده ایم.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران اعظم ابراهیمی مناطق سیل زده سیل سیستان اعزام ۳۵ آتش نشان اعزام ۳۵ آتش نشان و ۱۴ دستگاه سبک و سنگین مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مناطق سیل زده سیل سیستان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان