Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:43:45 GMT

جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۳۲۹

جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دو آزمون استخدامی پزشکان متخصص و مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی فردا برگزار می‌شود و داوطلبان تا پایان امروز برای دریافت کارت آزمون مهلت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در قالب دو آزمون ویژه پزشکان متخصص (مربوط به وزارت بهداشت) و آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی فردا جمعه ۲۷ دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر دو آزمون رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و با توجه به اینکه درب‌های حوزه امتحانی ساعت ۷:۳۰ بسته می‌شود داوطلبان باید پیش از این زمان خود را به محل برگزاری آزمون برسانند.

توکلی ادامه داد: از ۲۳۳ داوطلب ثبت‌نام‌کننده برای شرکت در آزمون پزشکان متخصص ۱۹۶ نفر تا ساعت ۱۰ صبح امروز کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: همچنین تا ۱۰ صبح امروز از میان ۷۱۰۰ نفر داوطلب آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی تعداد ۵۲۹۰ نفر کارت گرفتند.

وی توصیه کرد: افرادی که تاکنون کارت خود را دریافت نکرده‌اند برای دریافت کارت هر کدام از این آزمون‌ها تا ساعت ۲۴ امشب مهلت دارند تا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از کارت خود پرینت بگیرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود.
سیامک کریمی افزود: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفرداوطلب این آزمون شدند، که ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
به گفته او: فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی دارد.
نتایج این آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات