Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورابراهیم با تاکید بر گسترش فرهنگ نماز در مدارس گفت: ۵۳ نفر از طلاب، نماز جماعت مدارس دزفول را عهده دار هستند.

«محمد پورابراهیم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: روح کودکان نیاز به سلامت اخلاقی دارد و بر همین اساس یکی از وظایف اصلی اولیاء و مربیان باید در راستای همین امر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول امور تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه پرداختن به نماز موضوعی کلیدی در مدارس است افزود: حضور کارشناسان حوزه نماز در مدارس برای تبیین بیشتر اهمیت نماز یک ضرورت است.

 

وی تصریح کرد: حدود ۵۳ نفر از طلاب برگزاری نمازجماعت مدارس را عهده دار هستند که از این تعداد ۲۱ نفر طلاب برادر و ۳۲ نفر را طلاب خواهر نشکیل می دهند.

 

پورابراهیم اضافه کرد: در طرح مهدویت مدارس دزفول نیز  ۱۵ برادر و هشت خواهر ۴۰ مدرسه را در مقاطع مختلف پوشش می دهند و در مدارس به صورت کلاسی و دوره‌ای برنامه دارند تا اثر بیشتری داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: اردوهای گردشگری مذهبی برای معرفی اماکن مذهبی به ابتکار شهر دزفول و جشن عبادت منحصر به فرد شهرستان که در کشور نظیر ندارد برگزار شده و به آموزش احکام مورد نیاز مقطع سنی دانش‌آموزان می‌پردازد که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها واقع شده  است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد طرح ملی فهما نماز مدارس پورابراهیم آموزش و پرورش دزفول شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید

دریافت 7 MB کد خبر 6097016

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد