Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم لقب جدیدی به سرمربی خود دادند. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم از ساعت 15:30 در حضور خبرنگاران و هواداران در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حدود 300 هوادار پرسپولیس امروز در ورزشگاه حضور داشتند و بعد از حضور یحیی گل‌محمدی در زمین به شدت سرمربی جدید پرسپولیس را تشویق کردند و به او لقب «یحییِ امپراطور» دادند.

* بعد از حضور بازیکنان در زمین هواداران به شدت بازیکنان را هم مورد تشویق قرار دادند و در این بین علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، علی علیپور و مهدی ترابی بیشتر از همه تشویق شدند.

* فضای تمرین امروز سرخپوشان به شدت تحت تأثیر حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم قرار داشت و هواداران حال و هوای خاصی در تمرین ایجاد کردند.

* در ادامه تشویق‌های هواداران، این بار طرفداران پرسپولیس علیه استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شعار دادند.

* حمید مطهری و داود فنایی، مربیان جدید پرسپولیس هم امروز از سوی هواداران تشویق شدند.

* پس از جلسه گل‌محمدی با بازیکنان، تمرین زیر نظر حمید مطهری و با نظارت سرمربی تیم آغاز شد و بازیکنان دو به دو تقسیم شدند و پاسکاری را در دستور داشتند. سرخپوشان سپس به دو گروه 11 نفره تقسیم شدند و سانتر از جناحین و تمرین گلزنی را مرور کردند. در ادامه بازیکنان در دو گروه تقسیم و در کل زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* پس از غیبت بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس، این دو بازیکن خارجی سرخپوشان امروز در تمرین این تیم حاضر شدند و هواداران به آنها خوش‌آمد گفتند.

* افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس هم پس از برطرف شدن برخی اختلافات که ریشه در حضور گابریل کالدرون در این تیم داشت، از امروز در تمرینات حاضر شد.

* سیامک نعمتی به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست زیر نظر پزشک تیم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* در دقایقی از تمرین به دلیل دیر اضافه شدن رادوشوویچ به تمرینات، دروازه‌بان کروات پرسپولیس به صورت اختصاصی زیر نظر داود فنایی مربی دروازبانان پرسپولیس به تمرین پرداخت.

تیم فوتبال پرسپولیس در شروع نیم‌فصل دوم رقابت های لیگ برتر و در هفته هفدهم این رقابت‌ها روز یکشنبه 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!