Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بیش از 15 تشکل و حزب سیاسی اصولگرا و انقلابی قم به همراه جبهه های متعدد سیاسی و فرهنگی از حجت الاسلام و المسلمین موسی پور برای نامزدی از حوزه انتخابیه قم دعوت کردند. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  بنابر اخبار تأیید شده جمعی از احزاب و تشکل‌های سیاسی بهمراه جبهه های متعدد اصولگرا و انقلابی قم در نامه ای خطاب به آقای موسی پور از وی برای کاندیدا شدن از قم دعوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش‌هایی از این نامه آمده است : سالهاست که اجرایی شدن  برنامه های چشم انداز و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت  و رسالت های خطیر این شهر مقدس که از دغدغه مقام معظم رهبری بوده ، با کم توجهی  مواجه است کما اینکه ضعف و معضلات فرهنگی – اجتماعی، اقتصادی و توسعه ای شهر قم و  مشکلات  مردم شریف و متدین آن کاملاً برهمگان واضح بوده و موجب تذکر مقام معظم رهبری به مدیران و مسئولان فرهنگی و سیاسی قم نیز شده است.

با عنایت باینکه جنابعالی به لطف خدای رحمان ،بجهت سبقه مسئولیتهای اجرایی در سطوح ملی خصوصاً در سالهائیکه مسئولیت استانداری قم را بر عهده داشته اید و خدمات ارزشمندتان و اثرات عمیق اجتماعی و روانی آن بر شهروندان بر کسی پوشیده نیست واز طرفی ارتباط بسیارخوب و مقبولیت و محبوبیتی که بین مراجع عظام تقلید، علماء وروحانیت معزز دارید شرایط حضور جنابعالی  بعنوان کاندیدای تاثیر گذار در ارتقاء و برون رفت قم  از مشکلات فعلی را دو چندان می کند.

تشکلهای ذیل که بر گرفته از نیروهای انقلابی ، ولایی و دلسوز شهر قم هستند با توجه به تاریخ ساز بودن این مقطع ،از جنابعالی بعنوان شخصیتی حقوقدان و مسلط در تدوین قوانین جاری کشور در مسیر هموارسازی رشد و بالندگی این شهر مقدس ، همگام با حرکت در مسیر شکوفایی کشور و در راستای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام عظمای ولایت ، نسبت به حضور از حوزه انتخابیه شهر قم جهت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل می آورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب قم مجلس شورای اسلامی مشکلات مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نوزدهمین رویداد ملی جامعه پرداز با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در استان گلستان برگزار شد.

متقی‌فر گفت: در این رویداد مجموعه‌های فعال در عرصه زنان، خانواده و جمعیت شناسایی و تولیدات و محصولات و خدمات هر مجموعه به بقیه‌ی مجموعه‌ها معرفی شدند.

وی همچنین گفت: در گام بعدی بر اساس نظام مسائل استانی و با مشاوره و راهنمایی اساتید رویداد، شروع به طراحی عملیات می‌کنند.

رویداد ملی«جامعه پرداز» محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده است.

در برگزاری رویداد جامعه پرداز، ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور داشتند.

در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند