Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:58:18 GMT

پیکر شهید سانحه هوایی در یزد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۰۴۰

پیکر شهید سانحه هوایی در یزد تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید امیرحسین قربانی که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسید، امروز با حضور مردم یزد و تفت، استاندار یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشییع شد.

پیکر این شهید سانحه هوایی امروز ابتدا در شهرستان تفت تشییع شد و هم اکنون به شهرستان بهاباد منتقل شده و در آنجا به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید امیرحسین قربانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و کارمند بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی است که هم اکنون در شهرستان تفت ساکن است.

امیرحسین قربانی متولد چهارم خرداد ۱۳۷۷ است و از دانشجویان نخبه ایران در دانشگاه «مانیتوبا» کانادا بود که در مقطع دکتری رشته بیوشیمی در حال تحصیل بود و برای تعطیلات اول سال میلادی به شهرستان تفت سفر کرده بود

امیرحسین تنها پسر جانباز قربانی بازنشسته و رئیس سابق تأمین اجتماعی شهرستان تفت است که در حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی خط تهران - کی یف، جان باخت.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که هفته گذشته تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، مورد اصابت قرار گرفت و تمامی خدمه و مسافران این پرواز جان باختند.

کد خبر 4827426

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سانحه هوایی مراسم تشییع قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان

شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری بود که با توجه به شدت جراحت به شهادت رسید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد