Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و اکسون تهران در نخستین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر که به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار شد از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی مورد استقبال چندان هواداران قرار نگرفته بود و اصحاب رسانه هم حضور چندانی در سالن نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر نخست/اکسون ۲۰ - پتروشیمی ۲۷

بازیکنان تیم پتروشیمی آغاز کننده این دیدار بودند. نخستین حمله برای آن‌ها انجام شد و نخستین امتیاز هم برای آن‌ها به دست آمد. در ادامه هم حسن زاده برای پتروشیمی پرتابی ۳ امتیازیداشت تا نتیجه را ۵ - صفر به سود این تیم کند، ۲ پرتاب پنالتی هم برای پتروشیمی امتیاز داشت.

بازیکنان اکسون در ادامه کار ۲ حمله داشتند که هیچ کدام تبدیل به امتیازی نشد. سرانجام پس از ۳ دقیقه از این کوارتر نخستین امتیاز هم برای اکسون به دست آمد.

۲ تیم در این کوارتر خطا‌های زیادی هم داشتند و و تیم بسکتبال اکسون هم خیلی زود ۵ خطا شد تا در ادامه بازی کاملا به سود پتروشیمی دنبال شود، شاگردان کوهیان در ادامه اختلاف را به ۱۰ امتیاز رساندند.

اکسون، اما در ادامه بهتر شد و آن‌ها توانستند با کنترل عالی بازی و حملات برق آسای خود در فاصله یک دقیقه مانده تا پایان این کوارتر فاصله را به حداقل برسانند. با این حال تلاش آن‌ها برای بازگرداندن نتیجه بازی کافی نبود و دوباره این پتروشیمی بود که اختلاف را بیشتر کرد.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۲۷ - ۲۰ به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

کوارتر دوم/اکسون ۵ - پتروشیمی ۱۹

بازی در این کوارتر هم برای پترویی‌ها خوب شروع شد و آن‌ها توانستند بدون دردسر نخستین امتیاز را بگیرند در ادامه بی دقتی اکسونی‌ها اجازه نداد تا آن‌ها نتیجه را جبران کنند.

حسین زاده هم در ادامه کار با پرتابی ۳ امتیازی خوب فاصله را بیشتر کرد. پرتاب‌های بی دقت از بازیکنان اکسون هم در این لحظات کار را برای آن‌ها سخت‌تر هم کرده بود.

روند خوب بازیکنان پتروشیمی بندر امام هم در ادامه فاصله ۲ تیم را بیشتر کرد و اختلاف ۲ تیم به ۱۵ امتیاز رسید. البرز آبکناری که شرایط را سخت می‌دیدی در فاصله ۶ دقیقه تا پایان بازی درخواست وقت استراحت فنی داشت.

پس از این زمان هم نخستین حمله اکسونی‌ها ثمری نداشت و توپ به پتروشیمی بندر امام رسید. سرانجام پس از گذشت ۶ دقیقه از کوارتر دوم نخستین امتیاز برای اکسون تهران به دست آمد. البرز آبکناری از روند تیمش راضی نبود و در برخی صحنه‌ها هم به داور اعتراض داشت.

بیشتر بخوانید: شیمیدر قم ۸۰ - شهرداری گرگان ۸۶ / پیروزی سخت شاگردان شاهین طبع با طعم تثبیت صدرنشینی

بی دقتی در پرتاب‌های اکسونی‌ها موقعیت‌های زیادی را از آن‌ها می‌گرفت. کوهیان در ادامه کار درخواست وقت استراحت فنی داشت. پس از آن اختلاف دوباره بیشتر شد، بازی به سود تیم میهمان در جریان بود و اختلاف به ۲۰ امتیاز رسید.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۹ - ۵ به سود پتروشیمی بندر، اما به پایان رسید تا شاگردان کوهیان با نتیجه ۴۶ - ۲۵ برنده نیمه نخست مسابقه باشد.

کوارتر سوم / اکسون ۱۵ - پتروشیمی ۲۳

نخستین حمله در کوارتر سوم برای تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام انجام شد که البته ثمری نداشت. در ادامه نخستین امتیاز این کوارتر توسط بازیکنان اکسون کسب شد.

بازی برای لحظاتی پر امتیاز و جذاب دنبال می‌شد، بازیکنان تیم بسکتبال اکسون بازهم امتیاز خوبی گرفتند، اما پرتاب خوب ۳ امتیازی و ۲ پنالتی برای پتروشیمی بازهم فاصله را بیشتر کرد.

اکسون در این کوارتر به طور جدی با مشکلات زیادی در دفاع رو به رو بود، آن‌ها کافی بود تا توپی را از دست بدهند و در ادامه شاگردان کوهیان به راحتی امتیاز بگیرند.

بازیکنان پتروشیمی در این دقایق به خوبی امتیاز می‌گرفتند و پرتاب‌های ۳ امتیازیشان به حلقه پتروشیمی می‌چسبید. بازیکنان اکسون هم، اما یک پرتاب خوب توسط احسان صمدی داشتند با این حال اختلاف ۲ تیم به ۳۰ امتیاز رسید.

روند ۲ تیم در ادامه پایاپای و نزدیک دنبال شد، اما بازهم این تیم میهمان بود که نمایش بهتری داشت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲۳ - ۱۵ برنده کوارتر سوم باشد.

کوارتر چهارم /اکسون ۱۳ - پتروشیمی ۱۳

این کوارتر هم با کسب امتیاز برای تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام آغاز شد. در ادامه کار اکسون امتیاز گرفت، اما بلافاصله توسط پتروشیمی پاسخ داده شد.

بازیکنان اکسون در ادامه بهتر هم ظاهر شدند و توانستند امتیاز‌های خوبی هم بگیرند. فاصله ۲ تیم در ادامه کمتر شد و بازی هم به تعادل خوبی رسیده بود.

سرمربیان ۲ تیم در ادامه کار درخواست استراحت فنی داشتند تا شرایط را برای تیمشان بهتر کنند با این حال این بازی در دستان پتروشیمی بود و آن‌ها به خوبی بازی می‌کردند و امتیاز می‌گرفتند.

تیم بسکتبال پتروشیمی در این کوارتر خطا‌های زیادی انجام داده بود و خیلی زود ۵ خطایی شد. با این حال آن‌ها بازی خوبی انجام می‌دادند و در اواخر بازی هم خطای زیادی نداشتند که اکسون را صاحب پنالتی کند.

بازی در نهایت با نتیجه ۸۲ - ۵۳ به سود تیم بسکتباال پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال اکسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی

کلیولند کاوالیرز پس از هفت بازی، سرانجام با پیروزی در هر چهار بازی خانگی موفق شد اورلاندو مجیک را از پیش رو بردارد.

طرفداری | یکشنبه شب به وقت تهران یک بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. بازی هفتم راند اول پلی آف کنفرانس شرق میان اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز به میزبانی کوز. طی شش بازی قبلی هر تیم ۳ بازی خانگی را به سود خودش تمام کرده بود تا کار به بازی هفتم کشیده شود. سرانجام این کلیولند بود که با یک کامبک عالی، تیم جوان اورلاندو مجیک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و حریف بوستون سلیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد.

کلیولند کاوالیرز ۱۰۶-۹۴ اورلاندو مجیک (پیروزی ۳-۴ کاوالیرز)

در ابتدای بازی اینطور به نظر می‌رسید که کاوالیرز قرار است به دردسر بیفتد. دست هیچ کدام از مهاجمان تیم میزبان گرم نبود و در سمت مقابل پائولو بنکرو حمله مجیک را رهبری می‌کرد. با این حال در کوارتر سوم کلیولند همه چیز را به سود خودش تغییر داد و رهبر آنها در طی این کامبک کسی نبود جز داناوان میچل. بازی عالی میچل همراه شد با دفاع عالی کلیولند و به دنبال آن خاموش شدن ستارگان اورلاندو مجیک. کوز که به لبه پرتگاه رفته بود، سرانجام خودش را نجات داد و با پیروزی مقابل جوان‌ترین تیم لیگ طی ۷ مسابقه، حریف بوستون سلتیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. 

پائولو بنکرو (38 امتیاز و ۱۶ ریباند) به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در بازی هفتم، بیش از ۲۵ امتیاز کسب می‌کند. کامبک ۱۸ امتیازی کوز، بزرگترین کامبک یک تیم در تاریخ بازی‌های هفتم پلی آف nba بود.  داناوان میچل (۳۹/۹/۵) در بازی‌های ششم و هفتم ۸۹ امتیاز کسب کرد. این دومین رکورد برتر تاریخ در پلی آف است بهترین رکورد از آن الن آیورسن است که سال ۲۰۰۱ در فینال کنفرانس شرق، ۹۰ امتیاز طی دو بازی آخر گرفت. سال‌ها از خروج دوایت هاوارد از رونالدو مجیک می‌گذرد اما آخرین پیروزی آنها در پلی آف به زمانی برمی‌گردد که هاوارد در اورلاندو بود. میچل ۴۴/۱۰ درصد همه امتیازات کلیولند در بازی‌های ششم و هفتم را کسب کرد. فرانتس واگنر شب بسیار بدی را گذراند و تنها یکی از ۱۵ شوتش وارد سبد شد. او تنها ۶ امتیاز گرفت و کمترین درصد فیلد گل بازی هفتم در طول تاریخ را ثبت کرد، میان بازیکنانی که حداقل ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشتند.  بدون جرت الن، اون مبلی عملکرد فوق العاده‌ای در دفاع از خودش نشان داد. او ۱۱ امتیاز ۱۶ ریباند و ۵ بلاک صبر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد