Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس محمدی در پست اینستاگرامی به مقایسه اشتباهات در ایران و سایر کشورها پرداخته و نوشت: «درسته اشتباه تو هر جای و تو هر کشوری رخ میده اما این فرانسوی ها... حالا اگه این اشتباه ما کرده بودیم دنیا رسوامون میکرد.»

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروردین ماه سال جاری بود که کلیسای نوتردام به خاطر اشتباهاتی که در بازسازی آن صورت گرفته بود طعمه حریق شده و بخش عظیمی از این کلیسای 850 ساله از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نرگس محمدی یکی از بازیگران مطرح کشور که در سفر خود به پاریس از این کلیسا دیدن کرده بود در پست اینستاگرامی به مقایسه این اشتباه انسانی با اشتباهاتی که در ایران رخ میدهد پرداخت و نوشت: « نتردام زیبا 850 سال خاطرات سوخت من اولین بار به عشق نتردام و موزه لوور رفتم پاریس؛ موزه لوور برای دیدن تاریخم و نتردام برای دیدن قصه های بچگیم. درسته اشتباه تو هر جای و تو هر کشوری رخ میده اما این فرانسوی ها... حالا اگه این اشتباه ما کرده بودیم دنیا رسوامون میکرد.

 

 

بر اساس این خبر، طی روزهای اخیر برخی از بازیگران بعد از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هم نوا با رسانه های معاند و اپوزیسیون این اشتباه انسانی را یک خطای فاحش و غیر قابل بخشودنی عنوان کرده بودند.

نکته مهم سکوت این بازیگران در قبال جنایات دیگر در کشور و سراسر دنیا بود؛ این دو رویی تا جایی پیش رفت که شهاب حسینی بیانیه ای منتشر کرده و طی آن از بازیگران خواست تا پشت احساسات مردم خود را پنهان نکنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در واکنش به تصمیات داوران در بازی‌های این تیم و گلایه از آنها اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

عطایی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است؛ از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی اعتراض کرد و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟ پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی در پایان گفت: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس