Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان روزبهانی دومین مبارزه خود در تورنمنت بوکس احمد کومرت ترکیه را با ناک‌اوت حریف پشت‌سر گذاست. تاریخ انتشار: 18:13 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۵۰۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، در سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت ترکیه ۷ بوکس کشورمان روی رینگ می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس در دومین مبارزه خود حریف کوبایی‌الاصلی از جمهوری آذربایجان را پیش‌رو داشت که رقیبش را ناک‌اوت کرد. احسان نخستین مبارزه خود هم با ناک‌اوت پیروز شد.

کاپیتان تیم ملی بوکس ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد، اما با صلاحدید کادرفنی دیگر در این رقابت‌ها روی رینگ نمی‌رود.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در این خصوص اظهار داشت: روزبهانی در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر (۹۱ کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود ۲ مبارزه پیش از مسابقات چین انجام دهد. نباید روی او فشار وارد کنیم و طی صحبتی که با احسان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که دیگر مبارزه نکند و وزنش را با تمرین پایین بیاورد تا آماده حضور در چین شود.

بیشتر بخوانید: قطعی شدن برنز احمدی صفا در تورنمنت بوکس ترکیه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس احسان روزبهانی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که یکم و دوم اردیبهشت در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد؛ خانم‌ها هستی رضایی و مهدیس حیدرنژاد گرجی و آقایان محمدحسین دانش پژوه و پیمان علیزاده با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی بعنوان منتخبان تیم ملی ایران معرفی شدند.   تیم ملی موتور کراس ایران دومین بار در شهریور امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کند. ایران نخستین بار سال گذشته با ترکیب کامل پا به مسابقات جهانی ترکیه گذاشت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند