Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار همچنین در این توییت نوشت: امنیت و آرامش کشور در گرو اقتدار نظامی و انسجام اجتماعی و سیاسی است و هر اقدامی که به جداسازی بخشی از جامعه و تفرقه و کاهش مشارکت یا ناامیدی و دلسردی شود به امنیت ملی لطمه میزند.

همچنین انتظارست در روند بررسی صلاحیت ها تجدیدنظر و ایران باهمه تنوع و تکثرش دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مورد تأیید نهادهای مربوط قرار گیرند. این نهادها به ۲ گروه هیئت‌های اجرایی که وابسته به دولت و وزارت کشور هستند و شورای نگهبان تقسیم می‌شوند. نکته ای که در اینجا حائز اهمیت به نظر می رسد، اعلام بررسی نتایج احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم است. نتایجی که نام بسیاری از چهره‌های سرشناس سیاسی را در زمره رد صلاحیت شدگان نشانده است. از سوی دیگر بررسی‌های آماری تعداد تایید و ردصلاحیت شدگان به تفکیک استان‌های کشور نشان می‌دهد که آمار رد صلاحیت‌ها در برخی استان‌ها به مرز ۷۰ درصد هم رسیده و در یکی از استان‌ها از این مرز نیز عبور کرده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نیز در جلسه هیات دولت از نهادهای نظارتی خواسته بود انتخابات با حضور همه احزاب و گروه‌ها برگزار شود و در جاهایی که صلاحیت [نامزدی] نامشخص یا ضعیف است، مردم را ناراحت نکنند.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد، یادآور شده بود که حواسمان را جمع کنیم تا یک جناح و یک جمعیت بزرگ را مخالف نکنیم.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی معصومه ابتکار پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی معصومه ابتکار حسن روحانی انتخابات مجلس شورای اسلامی معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود