Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دراین بیانیه آمده است: این راهپیمایی، فردا جمعه ۲۷ دیماه، پس از اقامه نماز فردا جمعه از باب الجواد حرم مطهر رضوی به طرف چهار راه خسروی و چهار راه شهدا برگزار میشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم حزب الله و همیشه در صحنه و قدرشناس مشهد مقدس دعوت میکند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری از مولفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام//ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی ضد آمریکایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشهدمقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است