Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:24:54 GMT

پیروزی مقابل ذوب‌آهن سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۵۸۶

پیروزی مقابل ذوب‌آهن سخت بود

سرمربی تیم شهرداری بندر عباس گفت: در این بازی‌ها سخت ثانیه‌های پایانی تعیین کننده نتیجه بازی هستند، بازیکنان تیم ما جوان هستند و خوشحالم که با تجربه کم توانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی و نزدیکی بود، فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسکتبال بازی لحظه‌ها است بازیکنان تیم ما با صبوری و آرامش بازی را برد، امروز مزد صبوری تیممان را گرفتیم.

سرمربی تیم شهرداری بندر عباس افزود: در این بازی‌ها سخت ثانیه‌های پایانی تعیین کننده نتیجه بازی هستند، بازیکنان تیم ما جوان هستند و خوشحالم که با تجربه کم توانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم. 

هنگام پور اضافه کرد: اعتراض نیمکت نشینان به داور اشتباه است، اما در کل داوری خوبی را شاهد بودیم و برای هر دو تیم قضاوت خوبی را انجام داد.

حساسیت در کوارتر پایانی به اوج رسید

 علی جمشیدی، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس نیز اظهار کرد: حساسیت این بازی در اواخر به حداکثر خود رسید، از این بابت خوشحالم که توانستیم تیم پرقدرت ذوب آهن را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: بازی سخت و حساسی را در پیش روداشتیم و هر دو تیم در جدول برابر بودند و همین باعث شد که بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس ادامه داد: حساسیت این بازی در اواخر به حداکثر خود رسید، از این بابت خوشحالم که توانستیم تیم پرقدرت ذوب آهن را شکست دهیم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس افزود: در شرایطی از بازی کنترل را دست دادیم و تیم ذوب آهن توانست از ما پیشی بگیرد، اما بازیکنان ما  جنگیدند و توانستند پیروز این دیدار دشوار شوند.

جمشیدی اضافه کرد: برای تیم ذوب آهن وهوادارانش احترام زیادی قائل هستم، اما بسکتبال، بازی لحظه‌ها است.

کد خبر 406090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران تیم بسکتبال ذوب آهن بسکتبال ورزش اصفهان ورزش بانوان لیگ برتر بسکتبال لیگ بسکتبال جوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم