Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:10:03 GMT

دستور رسیدگی به خسارات کشاورزی سیل زدگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۶۶۶

دستور رسیدگی به خسارات کشاورزی سیل زدگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان که باعث طغیان رودخانه‌های محلی و وقوع سیلاب شد، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با دستور ویژه‌ای هیأتی را به سرپرستی معاون آب و خاک این وزارتخانه مأمور کرد، برای رسیدگی و امدادرسانی هر چه سریع‌تر به کشاورزان و دامداران به مناطق سیل زده اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازسازی تأسیسات آبی و خاکی کشاورزی شامل قنوات، انهار سنتی و کانال‌های آبیاری، بندهای آبخیزداری و استخرهای پرورش ماهی، جاده‌های دسترسی، مزارع و باغات، جایگاه دام، واحدهای مرغداری، تأمین علوفه و اقدامات دامپزشکی از مهمترین اقداماتی است که برای امدادرسانی به کشاورزان و دامپروران مناطق سیل زده در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است، عمده خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های کنارک، نیکشهر، چابهار، قصرقند، دلگان، مهرستان، سرباز، بمپور، فنوج، سیب و سوران و خاش بوده است.

همچنین به علت بسته شدن جاده‌های دسترسی، در حال حاضر تعیین خسارت قطعی امکان پذیر نبوده و بررسی‌های اولیه گروه‌های تعیین خسارت، میزان خسارات وارده به زیربخش های کشاورزی را حدود ۶۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

کد خبر 4827452

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کشاورز وزارت جهاد کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان کشاورزی بانک مرکزی ایران قیمت دلار قاسم سلیمانی سقوط هواپیما سیل سیستان و بلوچستان بازار سهام قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی بورس سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت جهاد کشاورزی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت یورو بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کیانی ازامداد رسانی به ۳۵۰ خانوار عشایری تازه وارد شده به استان خبر داد و گفت: این عشایر در مناطق کوهستانی و سخت گذر مستقر شدند.
به گفته وی بارندگی‌های اخیر موجب ریزش کوه در برخی از محور‌های استان شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی