Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتم دی بود که مهدی تاج پس از بستری‌شدن در بیمارستان به دلیل عارضه قلبی، از سمت خود به عنوان رییس فدراسیون فوتبال استعفا داد. یک روز بعد، در جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون و رییس سازمان لیگ، به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

امروز فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که مجمع انتخاباتی برای پست‌های انتخابی این فدراسیون، روز ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر،‌ فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفته بود که طبق اساس‌نامه این فدراسیون، مجمع انتخاباتی باید روز ۱۸ اردیبهشت برگزار شود.

بر اساس اطلاعیه امروز فدراسیون فوتبال،‌ ثبت‌نام از نامزدهای شرکت در انتخابات در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفند، به مدت ۱۰ روز اداری، در محل فدراسیون برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران فریدون اصفهانیان مجمع انتخاباتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حيدر بهاروند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فریدون اصفهانیان مجمع انتخاباتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حيدر بهاروند فدراسیون فوتبال ایران فریدون اصفهانیان مجمع انتخاباتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حيدر بهاروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین صباغی، مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران در نشست سالیانه این مجمع برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مسؤولین هماهنگ‌کننده مجمع هیأت‌های آزادگان به صورت دو سال یک بار انتخاب و فعالیت‌های خود را در چهارچوب وظایف و اهدافی که به تصویب اعضا مجمع رسیده اعلام و به اجرا می‌گذارند.

مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران در حال حاضر در سطح مناطق و شهرستان‌های این استان بیش از ۲۲ هیأت که شامل هیأت‌های همسران (بانوان) و آزادگان می‌باشد در حال فعالیت و برگزاری جلسات مربوطه می‌باشند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین صباغی با اشاره به گسترش فعالیت‌های مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران به سمت خودباوری اهداف اصلی این مجمع را در یازده بند مطرح کرد که اهم این اهداف گسترش کمی و کیفی فعالیت هیأت‌ها در قالب هیأت همسران، فرزندان و آزادگان در سطح مناطق و شهرستان‌های استان تهران بود. همچنین وی دیگر برنامه‌های مجمع را برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی با حمایت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با جامعه هدف دانست.

مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی به مناسبت دهه فاطمیه، عید غدیر، اربعین حسینی، مراسم دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده آزادگان سایر برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این مجمع است.

کد خبر 6095514 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد