Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان روزبهانی نماینده وزن 91کیلوگرم کشورمان پس از کسب دومین پیروزی مقابل نماینده کوبا در ادامه رقابت‌ها مبارزه نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های جام احمد کومرت ترکیه احسان روزبهانی کاپتیان تیم ملی بوکس کشورمان در دومین مبارزه موفق شد حریف کوبایی از کشور جمهوری آذربایجان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبهانی در اولین مبارزه نماینده سومالی را شکست داده بود. احسان پس از کسب دومین پیروزی با  توجه به اینکه طوفان شریفی در وزن 91کیلوگرم حضور دارد با تصمیم کادر فنی برای اینکه در مرحله بعدی این دو بوکسور با هم مبارزه نکنند، روزبهانی دیگر در ادامه رقابت‌ها مبارزه نخواهد کرد و شریفی به راحتی راهی فینال شد.

امید احمدی صفا نماینده وزن 52کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با یک پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. احمدی صفا با شکست نماینده آذربایجان مدال برنز خود را قطعی کرد و در نیمه نهایی باید با نماینده ترکیه مبارزه کند. 

لازم به یادآوری است روز گذشته (چهارشنبه) اشکان رضایی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل الجزایر از گردونه رقابت‌ها حذف شد و سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در دیدار مقابل مغولستان بازی را واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی بوکس ایران با ترکیب 10 ملی‌پوش به این رقابت‌ها اعزام شده است که علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را برعهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند.

رقابت های بوکس احمد کومرت از 24 دی‌ماه در شهر استانبول آغاز شده و این مسابقات پنج روز ادامه خواهد داشت. امروز سجاد کاظم‌زاده، مسلم مقصودی، دانیال شهبخش و علی جمالی به روی رینگ خواهند رفت. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه کوبا بوکس جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی