Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد فدائی استاندار کرمان به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان بم و جمعی ازمسئولان امروز (پنج شنبه) به دیدار جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در شرق استان رفته و از آنها دلجویی کردند.
استاندار کرمان در این دیدارها برای جانباختگان این حادثه غفران الهی و علو درجات مسالت کردند و با دلجویی از بازماندگان و مصدومان این حادثه از خداوند متعال برای آنها طلب صبر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تسلیت به خانواده جانباختگان عنوان کرد: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و در نزد خداوند مأجور هستند.
استاندار کرمان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کمکی نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.
فدائی با اشاره به اعتقادات عمیق حاضران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: پیگیر دریافت مصوبات برای جانباختگان این حادثه به عنوان شهدا هستیم.

استاندار کرمان همچنین به انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم جهت این حادثه اشاره داشت و گفت: گروه‌های مختلف در حال بررسی موضوع هستند و نتایج به اطلاع مردم می رسد.
استاندار کرمان با آرزوی علو درجات برای جانباختگان این حادثه افزود: انشاء‌الله روح این عزیزان با ائمه اطهار (ع) و سردار شهید قاسم سلیمانی محشور شود.

 یکی از خانواده جانباختگان شهرستان بم در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی هم گفت: کوچه ما را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دهید تا یاد این شهید بزرگ و جانباختگان، گرامی داشته شود.

دیدار استاندار کرمان با خانواده ادریس میدانی در ریگان 

استاندار کرمان همچنین  امروز در سفر به شهرستان ریگان با خانواده ادریس میدانی از جانباختگان حادثه مراسم تشیع سردار سلیمانی در ریگان دیدار کرد.

در این دیدار خانواده مرحوم ادریس میدانی خواستار شهیدقلمداد کردن جانباختگان حادثه کرمان شدند .

محمد جواد فدایی استاندار کرمان در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده میدانی ابراز کرد تمام تلاش ما در استان بر این است که این جانباختگان به عنوان شهید نامگذاری شوند .

ادریس میدانی از طلبه های شهرستان ریگان بود که در حادثه مراسم تشیع سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دیار باقی شتافت.

وی از اهالی بخش گنبکی ریگان بود که در رفسنجان مشغول به درس طلبگی بود.

از شهرستان بم یک دانش آموز دختر به همراه والده اش، از بخش بروات شهرستان بم دو خانم ،از نرماشیر یک دانش آموز پسر و از شهرستان ریگان هم یک طلبه در مراسم تشییع شهدای مقاومت در کرمان جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها بم کرمان استانداری کرمان پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم کرمان استانداری کرمان بم کرمان استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج