Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال و خاک‌سپاری پیکر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی از شهدای سقوط هواپیما با حضور مردم و مسئولان در بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، پیکر شهید امیرحسین قربانی بهابادی عصر امروز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد، فرماندار، امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان محلی از میدان شهدای بهاباد آغاز و پس از طی مسافت خیابان شهید بهشتی به‌طرف گلزار شهدا بهشت محمدی پس از اقامه نماز به خاک سپرده شد و پیکر شهید امیرحسین قربانی در میدان شهدای بهاباد مورد ادای نظامی قرار گرفت و بر دوش شهروندان بهابادی به سمت گلزار شهدا بهشت محمدی تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم باشکوه ه با حضور چشمگیر مردم شهرستان برگزار شد مردم ولائی این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  پیکر این شهید را تا گلزار شهدا تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش درکناردیگر شهدا به خاک سپرده شد .

نماز بر پیکر شهید حادثه سقوط هواپیمایی در گلزار شهدای بهاباد  و توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی ، امام‌جمعه بهاباد اقامه شد و سپس مردم به عزاداری پرداختند تا پیکر شهید در جوار دیگر شهدا در خاک آرام گیرد .

پدر این شهید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و ساکن شهر تفت از توابع استان یزد است.

امیرحسین قربانی بهابادی  فرزند نخبه  علی قربانی از جانبازان و آزادگان سرافراز است که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه در ضایعه سقوط هواپیما به شهادت رسید.

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سقوط هواپیما یزد بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان