Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری استان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است.

دکتر سید علی‌نادر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه امروز نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به نام سپهر متولد شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم برای اولین بار در لرستان  یکی از مطالبات مردم در بحث نازایی و ناباروری امروز به نتیجه رسید و این فرزند حاصل تخصص و تعهد همکاران ما در مجموعه جهاد دانشگاهی و همچنین تلاش‌های مدیران ارشد لرستان، استاندار قبلی و فعلی و همه دوستانی که کمک کردند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر دهقانی با بیان اینکه ناباروری یکی از موضوعات بسیار مهم کشور است، افزود: بر اساس دستور مقام معظم رهبری در بحث افزایش جمعیت و کاهش نرخ ناباروری باید تلاش کنیم که این مراکز در کشور تقویت شود.

وی تاکید کرد: مرکز درمان ناباروری لرستان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز کشور است و به جرات می‌گویم به لحاظ تجهیزات، تخصص و فضای فیزیکی کم‌نظیر است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به یک خبر خوب دیگر، تصریح کرد: علاوه بر متولد شدن نخستین فرزند مرکز درمان ناباروری لرستان، امروز نخستین عمل جراحی مردان هم انجام شد.

دکتر دهقانی بیان کرد: امیدواریم درمان ناباروری و انواع مشاوره‌ها هر روز تقویت شود و خدماتی که شایسته مردم لرستان و کشور است را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از عراق و کشورهای همسایه درخواست پذیرش داریم، اضافه کرد: این موضوع ضمن اینکه به اقتصاد استان کمک می‌کند، نشان‌دهنده توان علمی و فنی کشور است.

دکتر دهقانی با بیان اینکه می‌توانیم مرکز درمان ناباروری غرب کشور باشیم، افزود: امروز هزاران نفر به ما مراجعه می‌کنند و خواهان درمان هستند. با راه‌اندازی این مرکز در لرستان از سفرهای غیر ضروری به استان‌های دیگر و هزینه‌های اضافه مثل هتلینگ و... جلوگیری می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: از دکتر مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد برکت، استاندار، مدیران ارشد استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دانشگاه علوم پزشکی و اصحاب رسانه که پیگیر راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بودند، کمال قدردانی و سپاس را دارم. همچنین از تک‌تک همکاران جهاد دانشگاهی استان که با روحیه جهادی همت و تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان مرکز درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «نیما نریمانی» (متخصص اورولوژی) در خصوص موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» گفتگو می‌کند.

علل ناباروری مردان چندین مورد است که برخی تحت تاثیر شرایط زندگی و یا بیماری بوجود می‌آید و برخی بدون هیچ دلیل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود، اما نکته‌ی مهم این است که دلایل ناباروری در مردان قابل درمان هستند. برنامه «ماه‌ترین پلاس» روز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور دکتر نریمانی به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور