Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استقامت، نفوذناپذیری و محکم بودن ضامن اقتدار و سربلندی یک ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی عصر امروز با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی در مسجد حضرت ولی‌‌عصر(عج) برگزار شد.

حسن مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در این همایش اظهار کرد: مدیون فداکاری و ایثارگری‌های سرداران، فرماندهان و جوانانی هستیم که کشور را از ذلت به اوج افتخار و عزت رساندند و یکی از آنان سرداران بزرگ حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیام شهدا برای همه ملت بزرگ ایران آن است که پاسداشت آرمان شهیدان باشید ضمن اینکه آنها پیام استقامت و پایداری برای ارتقای انقلاب اسلامی را  سر داده‌اند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کمک به ارزش‌های الهی و نظام ولایی باعث استواری نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی گفت: حضور ملت و مشارکت آنها توانسته منشاء اقتدار فراوانی در کشورمان باشد و اگر این حضور با بصیرت و استوار همراه با پایداری باشد قطعاً ما به قله‌های بزرگ خواهیم رسید.

مظفر افزود: عامل مهمی که می‌تواند ضامن اقتدار و سربلندی یک ملت باشد استقامت، نفوذ‌ناپذیری و محکم بودن آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران باید تلاش کند تا مانند سال‌های گذشته روحیه استکبارستیزی و استقامت خود را با تأکید بر ادامه دادن آرمان‌ها و ارزش‌ها پیگیری کند.

سلیمانی به تنهایی یک امت بود

در ادامه سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در سخنانی با بیان اینکه تفکر حاج قاسم سلیمانی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران بود، تصریح کرد: سلیمانی قبل از اینکه وارد سپاه شود، بنایی می‌کرد اما با تلاش، هوش، ذکاوت و اخلاصی که داشت تبدیل به یک چهره جهانی شد.

حسینی با اشاره به اینکه حاج قاسم به تنهایی یک امت بود ه است، گفت: همه مردم منطقع به خصوص مردم سوریه، عراق، پاکستان و هند همه قدردان او بودند.

وی یادآور شد: پس از ترور حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر مطهر او همه دنیا دیدند که مردم خیلی از کشورها یاد و نام او را گرامی‌ داشتند و قدردان حاج قاسم سلیمانی بودند.

وی گفت: خدمات حاج‌قاسم سلیمانی بسیار است؛ او شجاعت داشته و اهل تدبیر بود لذا او فقط یک نظامی نبود بلکه ابعاد مختلفی داشت؛ همه دنیا اعتراف کردند و گفتند که قاسم سلیمانی شخصیتی بزرگ با معیارهای جهانی و سربازی دلاور برای وطن بود؛  نام او در رده بزرگترین نوابغ نظامی جهان است.

حسینی افزود: درایت و تدبیر حاج‌قاسم سلیمانی و کاری که انجام می‌داد استثنایی بود؛  اینکه او بتواند شخصیتی مثل پوتین را مجاب کند که نیروی هوایی روسیه را تبدیل به نیروی هوایی مقاومت کند و اینکه با یک سفر به کردستان عراق مانع تجزیه عراق شود نشان دهنده ارزشمند بودن او و اقداماتش است.

وی در ادامه به بعد فرهنگی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: زمانی که من در وزارت ارشاد بودم یکی از کارهایی که دوستان سپاه قدس می‌کردند این بود که هنرمندان و اهالی فرهنگ را از مصر و تونس و لیبی و یمن و کشورهایی که یک خیزش و حرکتی در آنها ایجاد شده بود به ایران می آورد و در ایران جلسات متعدد و بحث های فراوانی صورت می گرفت برنامه‌های آموزشی برای آنها می گذاشت که زمانیکه برمیگردند هرکدام فردی شوند که منادی انقلاب اسلامی شوند

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قاسم سلیمانی می دانست که صرفاً با کار نظامی کار پیش نمی رود پیش نمی رود باید فعالیت رسانه‌ای باشد اینکه اتحادیه رادیو تلویزیونی جهان شگرف نشان می دهد که حاج قاسم سلیمانی یک انسان جامع‌نگر بود.

باید پیام رسان خون سپهبد سلیمانی باشیم

رضا تقی‌پور وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با بیان اینکه قاسم سلیمانی علاوه بر این که یک نابغه نظامی بود یک سردار به معنای واقعی و از بزرگان تاریخ سرداران ایران اسلامی و جهان هم بود ضمن اینکه او یک مجاهد فی سبیل الله به تمام معنا بود.

وی افزود: ما در عصر فضای مجازی از انسان‌هایی که واقعاً فرهیخته و فرزانه و از این دنیا بریده‌اند و اسوه و نمونه و الگوی همه انسان‌ها هستند بسیار نادر و کم داریم.

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ما باید پیام رسان خون شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و همانند رسالتی که حضرت زینب سلام الله علیها بعد از قیام کربلا  که کارشان کمتر از آن نبود، داشت و باید تلاش کنیم ارزش کار این سردار شهید را دوصدچندان کنیم.

تقی‌پور با بیان اینکه امروز در عصر انفجار اطلاعات و فضای سایبر و به قول غربی‌ها عصر جریان آزاد اطلاعات هستیم گفت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی شیطان بزرگ و سرکردگان آن مطالب حمایتی از این شهید بزرگ را حذف کرد.

وی ادامه داد: غربی‌ها که پرچمدار جریان آزادی اطلاعات هستند تمام پیام‌های ملت بزرگ ایران با موضوع حاج قاسم سلیمانی را در توییتر و اینستاگرام حذف کردند؛ نمی‌دانم سانسور شاخ یا دم دارد؟ کلمه سانسور را ما چگونه باید معنی کنیم.

تقی‌پور گفت: تروریسم دولتی به صورت علنی یک مقام مسئول کشوری را در خاک یک کشور دیگر ترور می‌کند؛ چنین چیزی در تاریخ بی‌سابقه است؛ همه حقوقدانان این حرکت را محکوم کردند لذا نتیجه می‌گیریم که کفگیر آنها به ته دیگ خورده است و هر چه که داشته‌اند اعم از دستکش مخملی را کنار گذاشته‌اند و مشت آهنی را عریان به تمام دنیا عرضه می‌کنند.

تقی پور تصریح کرد: باید این پیام را به زبانی که آنها می‌فهمند را به گوش دنیا برسانیم ضمن اینکه باید بتوانیم با تفکر جهادی و به صورت شبانه روزی با دشمن مبارزه کنیم.

حاج قاسم پرچمدار تفکر جهادی بود

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی هم طی سخنانی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تنها به نام بردن آنها نیست و نباید فقط به آن اکتفا کرد بلکه باید تلاش کنیم آرمان‌ها و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و آن را محقق کنیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار تفکر جهادی، توحیدی بوده و باید بکوشیم این الگو را بیشتر برای جوانان کشورمان و جهان اسلام معرفی کنیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: خاستگاه تفکر حاج قاسم سلیمانی، تفکر جهادی بوده و در آن خاستگاه رشد کرده به همین دلیل او با اجر معنوی و اخروی که به دلیل اقدامات خاصش توانست موانع نفسانی را پشت‌سر گذاشته و فرمانده دلها شود جهادی شد.

عزیزی گفت: تفکر جهادی با مدیریت جهادی یکسان نیست زیرا اگر مسئولان در تفکر جهادی ذوب شده باشند آن موقع مدیریت‌مان جهادی خواهد شد.

وی افزود: سردار سلیمانی امید محور مقاومت بوده و نام او پشت دشمنان را به لرزه انداخته بود اما قطعاً بعد از شهادت سردار سلیمانی تفکر او منجر به نابودی استکبار خواهد شد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: نام حاج قاسم سلیمانی موجب رعب و وحشت محور شرارت بوده است و به همین دلیل استکبار جهانی کینه‌ای از وی به دل داشته و در نهایت او را ترور کرد.

عزیزی گفت: باید حاج قاسم سلیمانی را بیشتر و بهتر به مردم بشناسانیم تا بتوانیم حاج قاسم‌های بیشتری را تربیت کنیم.

قاسم سلیمانی آبرویش را برای حفظ نظام اسلامی گذاشت

در ادامه لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شهید در جایگاه اسلام جایگاه خاصی دارد و او با ویژگی‌های رفتاری خاصی در زندگی‌اش دارد.

وی افزود: شهدا حرکت الهی داشته و هدفمند و آگاهانه انجام وظیفه می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: شهدا در زندگی خود نفس‌شان را زیر پا گذاشتند و در ابتدا در زندگی‌شان شهید می‌شوند و سپس جسم‌شان زیر خاک می‌رود.

افتخاری خاطرنشان کرد: برای شهدا جز خدا همه چیز کوچک است.

وی افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آبرویش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشت تا کشورمان آسیب نبیند ضمن اینکه قدرشناسی ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر مطهر او و همرزمانش باعث شد که دشمنان هم نتوانند منکر واقعیات شوند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: عظمت شهدا و زنده بودن آنها و روزه‌خوری در آخرت به دلیل روح الهی شهید است.

افتخاری گفت: نام حاج قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی افتخارآمیز بوده و شهادت او هم برای کشورمان اقتدار ویژه‌ای به وجود آ‌ورد.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمن را به خوبی به مردم معرفی کنیم، افزود: ابعاد زندگی، سکوت، مجاهدت، شهادت، تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم و به ویژه جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید او را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام حسین مظفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان گفت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانان هستند و قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی بیان کرد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آن ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست