Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز از رقابت‌های بوکس احمد کومرت، طوفان شریفی فینالیست شد و امید احمدی‌صفا به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت امروز (پنج‌شنبه) با صعود امید احمدی‌صفا و طوفان شریفی به دیدار نهایی و دستیابی احسان روزبهانی به مدال برنز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رقابت‌های امروز، طوفان شریفی در دومین دیدار خود به مصاف بوکسوری از ترکیه رفت و با کسب دومین پیروزی خود به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. 

در همین وزن احسان روزبهانی در دومین مبارزه خود به مصاف بوکسور کوبایی الاصل جمهوری آذربایجان رفت و با ناک اوت کردن حریف خود به مرحله نیمه نهایی رسید، اما در حالی که حریف او در این مرحله طوفان شریفی دیگر بوکسور کشورمان بود، با تصمیم کادرفنی از ادامه مسابقات انصراف داد تا به مدال برنز برسد. شریفی نیز با انصراف روزبهانی فینالیست شد. 

شریفی در نخستین مبارزه خود در این مسابقات از سد بوکسوری از کشور آفریقایی سیشل گذشته و روزبهانی نیز بوکسوری از سومالی را ناک اوت کرده بود.

همچنین در رقابت‌های وزن 52 کیلوگرم، امید احمدی‌صفا در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست حریف خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد. احمدی‌صفا در نیمه نهایی با نماینده ترکیه مبارزه خواهد کرد.

در رقابت‌های وزن 57 کیلوگرم نیز دانیال شه‌بخش از سد بوکسوری از مراکش عبور کرد. 

علیرضا استکی در خصوص دلیل انصراف روزبهانی از ادامه تورنمنت احمد کومرت گفت: روزبهانی در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر(91 کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دو مبارزه انجام بدهد. پس از دومین پیروزی روزبهانی نمی‌خواستیم به او فشار وارد کنیم و با هماهنگی احسان تصمیم به انصراف از ادامه مبارزات گرفتیم  تا او با تمرینات وزن خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پایین بیاورد. 

پیش از این و در روز دوم مسابقات (چهارشنبه)، اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسوری از الجزایر و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسور مغولستانی از دور مسابقات کنار رفته بودند و حسین دانشور نیز در وزن 81 کیلوگرم از سد حریف خود از مغولستان گذشته بود. 

تیم ملی بوکس با ترکیب 10 ملی‌پوش به این رقابت‌ها اعزام شده است. علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به‌عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رقابت‌های بوکس احمد کومرت از 24 دی ماه در شهر استانبول آغاز شده و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: بوکس روزبهانی احسان روزبهانی علیرضا استکی بوکس احمد کومرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در همدان برگزار شد که استان خوزستان در هر دو رده سنی موفق به کسب مدال شد.



به گزارش صدای ایران از ایسنا، در رده سنی نوجوانان، مبینا حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم به ۳ مدال نقره دست پیدا کرد، سمانه موسویان در دسته ۷۱ کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و هستی اسدپور در دسته ۸۱+ کیلوگرم صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شد.



همچنین در رده سنی جوانان، آنا مرادی در دسته ۴۵ کیلوگرم به ۳ نشان طلا رسید و مونا نژادنیلی موفق به کسب ۳ مدال نقره شد.


دیگر خبرها

  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • ژابی آلونسو: باید هوشیار باشیم چون یک گل از سوی رم، همه چیز را عوض می‌کند
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی