Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل خانواده شهید وحید زمانی‌نیا - از شهدای مقاومت - روحیه این خانواده شهید را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این روحیه نشان می‌دهد که شهید زمانی‌نیا در یک خانواده متدین، انقلابی و با بصیرت رشد کرده است.

سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه (۲۶ دی) ضمن حضور در آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بر مزار پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا (از شهدای مقاومت که همراه با سردار شهید قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دی در عملیات تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید) حاضر شد و به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در منزل خانواده شهید وحید زمانی‌نیا حاضر شد و از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده او صبر و اجر را مسألت کرد.

رئیسی با اشاره به اظهارات خانواده شهید وحید زمانی‌نیا در یک برنامه تلویزیونی، روحیه این خانواده شهید را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این روحیه نشان می‌دهد که شهید زمانی‌نیا در یک خانواده متدین، انقلابی و با بصیرت رشد کرده است.

وی با اشاره به آخرین دیدارش با شهید ابومهدی المهندس که در ایام اربعین حسینی انجام شده بود، به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: در آخرین دیدار بنده با شهید ابومهدی المهندس در ایام اربعین، ایشان به بنده گفت که سلامم را به رهبر معظم انقلاب برسانید و بگویید برایم دعا کند. روز اربعین در منزل مقام معظم رهبری مراسم بود که به ایشان گفتم آقای ابومهدی سلام رساند و رهبر معظم انقلاب خیلی از ایشان تعریف کردند و گفتند که او از چهره‌های برجسته مجاهدین عراق است و البته قسمت نشد که بنده جواب مقام معظم رهبری را به ایشان برسانم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه این شهدا جز برگزیدگانی بودند که خداوند آن‌ها را گزینش کرد و در این جایگاه قرار داد، تشییع باشکوه پیکر مطهر آن‌ها را یادآور شد و گفت: تشییع باشکوه شهدای مقاومت و همچنین شهید زمانی‌نیا در شهرری از برکت و اخلاص خود این شهدا بود.

وی از شهدای مقاومت به عنوان شهدایی یاد کرد که خدا آن‌ها را بلند آوازه کرده است و خطاب به خانواده شهید زمانی نیا، اظهار کرد: نشانِ این بلند آوازه شدن شهید زمانی‌نیا در نسل‌ شما نیز خواهد بود.

آیت الله رئیسی محشور شدن این شهدا با امام حسین (ع) را از درگاه خداوند مسئلت کرد و گفت: حضور در منزل شما برای بنده توفیقی بود و امیدوارم بتوانیم ثمره خون مطهر این شهدا را حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، پدر، مادر، همسر و برادران شهید وحید زمانی‌نیا نیز به بیان ویژگی‌ها و خاطره‌هایی از این شهید پرداختند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس