Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی یکشنبه شب در اولین بازی‌اش از نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگای آلمان در خانه هرتابرلین به میدان خواهد رفت که سایت رسمی این باشگاه آلمانی در گزارشی به معرفی بازیکنانی پرداخته که در تاریخ این باشگاه برای هر دو تیم بایرن و هرتابرلین بازی کرده‌اند که در این بین نام علی دایی در کنار اندرسون اوتل، ایویکا اولیچ و ساندرو واگنر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ آمده است: «علی دایی در تابستان 1998 از آرمینیا بیلفلد به بایرن مونیخ ملحق شد و در 32 بازی که برای باواریایی‌ها به میدان رفت، 6 گل به ثمر رساند و با این تیم یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرد. این مهاجم ایرانی پس از یک فصل حضور در بایرن مونیخ به هرتابرلین ملحق شد و به مدت چهار فصل در این تیم پایتخت‌نشین حضور داشت و پس از آن راهی الشباب امارات شد و در نهایت در سال 2007 در کشورش (با تیم سایپا) کفش‌هایش را آویخت. رکورددار بیشترین بازی ملی ایران و بهترین گلزن این تیم، به حرفه مربیگری روی آورده، اما در حال حاضر تیم ندارد».

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بایرن مونیخ علی دایی فوتبال فوتبالیست لژیونر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا