Web Analytics Made Easy - Statcounter

حملات راکتی گروه‌های تروریستی به یک محله مسکونی شهر حلب با کشته شدن 6غیرنظامی و زخمی شدن پانزده نفر دیگر همراه شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله راکتی گروه‌های تروریستی به محله «السکری» شهر حلب با شهادت شش غیرنظامی و زخمی شدن پانزده نفر دیگر همراه بود.

یک مقام فرماندهی پلیس شهر حلب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد: «گروه‌های تروریستی مستقر در حومه غربی و شمال غربی شهر حلب بعد از ظهر امروز سه راکت به محله السکری پرتاب کردند، آن هم در اوج ازدحام عبور خودروها و عابران پیاده در شهر که منجر به شهادت شش غیرنظامی و زخمی شدن پانزده نفر و وارد آمدن خسارات مادی به خانه‌های مردم و اموال عمومی و خصوصی شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های تروریستی طرف‌های غرب شهر حلب را پایگاهی برای انجام حملات راکتی و خمپاره‌ای خود به محله‌های مسکونی شهر حلب و روستاها و شهرک‌های امن همجوار قرار داده‌اند که منجر به بالا رفتن شمار شهدا و زخمی‌ها از میان غیرنظامیان و وارد آمدن خسارات مالی می‌شود.

پیش از حمله امروز پنجشنبه گروه‌های تروریستی در روز دوشنبه هم با تیراندازی به سمت محله مسکونی جمعیه الزهراء حلب یک غیرنظامی را به شهادت رساندند.


انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: حلب تروریست شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل