Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان جنوبی در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: ورزشكاران ام اس استان در رقابت های قهرمانی کشور که از بیست و پنجم دی ماه تا بیست و ششم دی ماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار شد،در رشته ام اس موفق به کسب یک نشان برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این دوره از رقابت ها مهری ناصری نسب در رشته پتانک در سومین دوره رقابت های بیماران ام اس کشور موفق به کسب نشان برنز شد.

اسلامی با اشاره به اینکه دو نفر از ورزشكاران در رشته پتانك و يك نفر در رشته شطرنج رقابت خواهند كرد ، بیان کرد:  مهري ناصري نسب و مهدي سيروسي در رشته پتانك و مصطفي ميري در رشته شطرنج نمایندگان تیم استان در این دوره از رقابت ها نمایندگان استان بودند.

کسب رتبه اول تیمی باستانی‌کاران جوانان خراسان جنوبی در رقابت های ساحلی کشور

قمری رییس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: تیم ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان که در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در رقابت های ساحلی کشور که به میزبانی سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزارشد، موفق به کسب جایگاه نخست تیمی در رده سنی جوانان شد.

او افزود: تیم استان با کسب چهارده طلا، پنج نقره و نوزده برنز توانست جایگاه نخست جوانان کشور را کسب کند.

 قمری عنوان کرد:امیرحسین کاردان‌مقدم، کاوه کرمانی، علی‌اصغر اکبری، مجتبی مصلحی، علیرضا مرادی، مصطفی احمدی، محمدحسین خدابخشی، مهدی کلنگی‌خواه، مهدی گلندی و محسن عجم با مربیگری مجتبی آهنی و مرشدی سبحان حاجی‌آبادی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در رده سنی جوانان مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ساحلی کشور به رقابت پرداختند.

رییس هییت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ابوالفضل جنت‌آبادی، سیدمحمدرضا رضوی، متین دهقان‌نژاد، مجتبی ارزنی، امیرحسین چوپانی، میلاد دستگردی، ابوالفضل زنگوئی، پوریا ایزدی و امیر حسین خدادادی با مربیگری حسین بیدختی و مرشدی محمدعابد دستگردی در رده جوانان این رویداد ورزش کشوری وارد گود رقابت شدند.

رقابت های ساحلی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای منطقه کشور به مدت ۲روز برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران خاص ورزش های پهلوانی ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند