Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیست و ششم دی ماه امسال یادآور نخستین سالروز درگذشت «حسین محب اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون، بازیگری که تا آخرین لحظات زندگی خود عاشقانه به حرفه بازیگری می پرداخت. تاریخ انتشار: 22:00 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۰۷۶

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بیست و ششم دی ماه امسال یادآور نخستین سالروز درگذشت «حسین محب اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون، بازیگری که تا آخرین لحظات زندگی خود عاشقانه به حرفه بازیگری می پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محب اهری تا روزهای پایانی زندگی خود بازی می‌کرد و حتی هم‌اکنون فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» با بازی وی در چرخه اکران قرار دارد، وی صبح دوشنبه ۲۵ دی ماه به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و بامداد روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین مصاحبه محب اهری با خبرگزاری میزان اینجا کلیک کنید

محب اهری ۲۹ مهر ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. وی لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده‌است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال ۱۳۵۴ دید.

محب اهری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و ایفای نقش در تئاتر اشتغال داشت.

محله برو بیا، محله بهداشت، شاگرد اولی‌ها، شاخه طوبی، صد سال به این سالها، پایتخت، دردسازهای عظیم، بیمار استاندارد و معمای شاه از جمله فعالیت های وی در عرصه تلویزیون بودند. وی در سینما نیز کارنامه پر رنگی داشت و آخرین بار در فیلم سینمایی "خداحافظ دختر شیرازی" به ایفای نقش پرداخت که فیلمبرداری آن ماه گذشته به پایان رسید.

صبح فردا پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه به سمت خانه ابدی تشییع خواهد شد. در حال حاضر دوستان و همکاران در خانه تئاتر جلسه‌ای برگزار کرده و در حال بررسی گزینه‌ها هستند و حتما امروز جزئیات این مراسم و مکان برگزاری آیین تشییع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • این خبرها را از دست ندهید
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر