Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر تلویزیون و سینمای ایران گفت: ناراحتی من، نه بخاطر اشتباهی است که در رابطه با سقوط هواپیما شده، بلکه بخاطر سوگ از دست دادن این عزیزان است. چه در مورد سردار سلیمانی باشد و چه بچه‌های کشته شده در مراسم کرمان و چه سقوط هواپیما.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، واکنش‌ها به رویدادهای اخیر کشور همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آن شهاب حسینی متنی بلندبالا در اینستاگرام منتشر کرد و اهالی هنر و بلکه کل جامعه را از بروز واکنش‌های احساسی برحذر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه به سراغ بهزاد فراهانی بازیگر پیشکوست سینمای ایران رفتیم و در خصوص حال و احوال این روزهای سینمای ایران با او به گفتگو نشستیم.

بهزاد فراهانی در گفتگو با خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا در واکنش به انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر عنوان کرد: به نظرم باید اجازه داد که هرکس هرجور که می‌اندیشید، خودش را نشان دهد. من چون اجرایی ندارم طبیعی است که در این باره ادعایی ندارم.

وی با این حال افزود: البته چه بسا من هم اگر اجرایی داشتم ممکن بود اجرایم را تعطیل می‌کردم. البته اعتراض یکی مثل من سیاسی نیست بلکه از بابت همدردی با این روزهای غم و همدلی با سوگواران است.

فراهانی در این رابطه تأکید کرد: نقد و ناراحتی یکی مثل من، نه بخاطر اشتباهی است که در رابطه با سقوط هواپیما شده، بلکه بخاطر سوگ از دست دادن این عزیزان است. چه در مورد سردار سلیمانی باشد و چه بچه‌های کشته شده در مراسم کرمان و چه سقوط هواپیما و حتی تبعه کشورهای حاضر در آن.

این بازیگر اعتقاد داشت: شاید اعتراض دیگر هنرمندان متوجه نقد دولت و حاکمیت هم باشد، ولی لااقل در مورد من، این احساس از بابت غمی است که کشورمان را فراگرفته و این سوگمندی، ابراز تسلیت و همدلی با سوگواران است که حوصله‌ای برای کار نمی‌گذارد.

وی بر این اساس گفت: بالاخره روزهایی را پشت سر گذاشتیم که این همه بچه‌های ایرانی از بین ما رفته‌اند؛ خب این حال و هوایی تلخ برای ماست. عدم شرکت برخی در این جشنواره‌ها، بخاطر این همدلی و همسویی با صاحبان این سوگ دردناک است.

بهزاد فراهانی بیان کرد: سوگ سردار سلیمانی برای من بسیار دردناک و بااهمیت است؛ انسان، انسان است چه یک نفر باشد و چه چند نفر. باید به همه احترام گذاشت.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت شهید حاج قاسم سلیمانی استعفا از جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!

33 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902522

دیگر خبرها

  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  •  کاهش استرس با قلیان جنبه تلقینی دارد
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی