Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز کانادا، اوکراین، سوئد، افغانستان و بریتانیا در بیانیه‌ای پس از دیدار مقاماتشان در لندن از ایران خواستند «تحقیقات کامل، مستقل و شفاف بین‌المللی با حضور کشورهای سوگوار» درباره این سانحه انجام دهد.

این پنج کشور همچنین از ایران خواستند فرایند تشخیص هویت قربانیان را شفافیت و رعایت شئون انجام دهد و به خواسته‌های خانواده‌ها درباره بازگرداندن جنازه‌ها به میهن‌شان احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشورها همچنین از تعهدات ایران درباره این سانحه تا به حال استقبال کردند.

اغلب مسافران پرواز ۷۵۲ خطوط هوایی بین‌المللی اوکراین ایرانی یا ایرانیان با تابعیت دوگانه و بسیاری‌شان دانشجویان در حال بازگشت برای ادامه تحصیل یا خانواده‌هایی بودند که پس از دیدن بستگانشان در ایران به خانه باز می‌گشتند.

بسیاری از قربانیان دانشگاهی، پژوهشگر و دانشجویانی بودند که با ۱۹ دانشگاه کانادا ارتباط داشتند.

۲۳ دانش‌آموخته دانشگاه‌های ایران در میان جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی بودند صاحب کفش قرمز پرواز ۷۵۲ چه کسی بود؟ کد خبر 478635 برچسب‌ها سقوط هواپیما ایران و اوکراین ایران و کانادا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیما ایران و اوکراین ایران و کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد