Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@09:43:35 GMT

پشت پرده پیشنهاد پرسپولیس به مهاجم استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۶۲۹۱

در شماره قبلی نوشتیم باشگاه پرسپولیس به مرتضی تبریزی پیشنهاد داده نیم‌فصل دوم در این تیم بازی کند. با توجه به شرایط نه چندان مطلوب مرتضی تبریزی در استقلال، انتشار این خبر تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت در حالی که واقعیت داشت.

اخبار ورزشی- دیروز معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مرتضی تبریزی در آستانه پیوستن به پرسپولیس بوده و به همین دلیل باشگاه رضایتنامه او را صادر نکرده، گفت: «تیم‌های شهرخودرو، تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان خواهان جذب تبریزی بوده و از طرف پرسپولیس هم ظاهراً با خود تبریزی صحبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی در لحظه آخر گفت می‌خواهد در استقلال بماند و حقش را بگیرد!»

شاید باور نکنید، اما یحیی گل‌محمدی در محافل خصوصی همواره می‌گوید مرتضی تبریزی بهترین مهاجم ایران است! این طرز تفکر به خاطر عملکرد این بازیکن در دوران حضور یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن اصفهان است. مرتضی تبریزی در تیم اصفهانی برگ برنده یحیی گل‌محمدی بود که در دیدار‌های ذوب‌آهن به ویژه برابر همین پرسپولیس گل زده و تیمش را نجات داده است. بر همین اساس یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست به هر شکل ممکن مرتضی تبریزی را جذب کنند. سرمربی جدید پرسپولیس تصور می‌کرد مرتضی تبریزی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و فرهاد مجیدی او را نمی‌خواهد. گل‌محمدی هم به استناد به این تصور به دنبال خرید مرتضی تبریزی رفت تا او را احیا کند. شنیدیم سرمربی جدید پرسپولیس حتی مدعی شده بود اگر تبریزی به این تیم بیاید دوباره او را به روز‌های اوج برمی‌گرداند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مرتضی تبریزی پرسپولیس پرسپولیس استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!