Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی به نیروهای سپاه پاسداران پس از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی که محبوبیت بسیار زیادی میان مردم داشت،  دشمنان نظام با تبلیغات منفی خود به دنبال ترور شخصیتی سردار حاجی زاده هستند، چرا که این نیروی خدوم و انقلابی هم محبوبیت بسیار زیادی میان مردم به جهت رشادت‌هایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروی هوافضای سپاه در دوران سردار حاجی‌زاده، گفت: قدرت نیروی هوافضای سپاه پاسداران باعث ترس و وحشت دشمنان شده است و از آنجایی که دشمنان با تحریم های متعدد خود هم نتوانستند قدرت دفاعی و موشکی ما را کاهش دهند، هر موضوعی چون سقوط هواپیما را بهانه قرار می‌دهند تا بلکه از این طریق بتوانند نیروهای نظامی را تضعیف کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: قطعا مردم ما اجازه نمی دهند دشمنان و معاندان نظام، سردار حاجی زاده را مورد تهاجم قرار دهند و قطعا ملت، دولت، مجلس و دیگر مسئولان قوا از شخصیت این سردار همیشه پیروز دفاع می کنند و حامی مدافعان امنیت و آرامش کشور هستند.

کوچکی‌نژاد متذکر شد: انتقام سخت جمهوری اسلامی از آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی باعث شد که دشمنان نظام عصبانی شوند و از هر بهانه ای چون سقوط هواپیما که با یک خطای انسانی رخ داد، استفاده می‌کنند تا عصبانیت خود از نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را نشان دهند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران تاکنون در هر موضوعی که ورود کرده، موفق بوده است، افزود: آمریکا با تحریم های ظالمانه هم نتوانست تأثیری روی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به ویژه قدرت ایران در زمینه نظامی و دفاعی بگذارد و با تدابیر نظام جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستیم در یک نبرد نظامی، آمریکا را نابود کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در همه نبردهای نظامی خطای انسانی پیش می آید و معمولا مسئولان دیگر کشورها به خطاهای خود اقرار نمی کنند اما مسئولان ما صادقانه این موضوع را با مردم در میان گذاشتند و این مسئله باعث شد که محبوبیت آنان در میان مردم دوچندان شود.

کوچکی نژاد اظهار داشت: تمام رسانه های بیگانگان این روزها روی موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی مانور می دهند تا به اهداف خودشان برسند و از نظام انتقام بگیرند اما راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه عده ای از افراد به دنبال انتقام گیری از نیروهای سپاه انقلاب اسلامی هستند که البته این مسئله جدیدی نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، معاندان نظام و دشمنان جمهوری اسلامی با سپاه مشکل داشتند، چرا که قدرت سپاه پاسداران، هیمنه دشمن را نابود کرده است، تصریح کرد: دشمنان با همه تخریب ها و برنامه های شوم خود نمی‌توانند تأثیری در کاهش اقتدار نظام و سپاه بگذارند.

کد خبر 4826159 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد امیرعلی حاجی زاده قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف ایران محمد جواد ظریف سردار سلیمانی انتقام سخت موشکی سپاه پاسداران شورای نگهبان انتخابات 98 هیئت دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران