Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل خانواده مرحومه مریم ملک از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جانباخته سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی دیدار کرد و گفت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانی این حادثه دردناک، برای آن مرحومه از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

کد خبر 4827554 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی دولت دوازدهم سقوط هواپیما قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف ایران محمد جواد ظریف سردار سلیمانی انتقام سخت موشکی سپاه پاسداران شورای نگهبان انتخابات 98 هیئت دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، انسیه خزعلی در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد، افزود: این دوره برای بیدار سازی والدین نسبت به خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.   او با بیان اینکه باید به پرورش توجه شود و ما تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم، از شرکت کنندگان خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.   این مسئول تاکید کرد: در این قرارگاه‌ها راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه دهید تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه دهید که ما پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.   خزعلی افزود: بعد از شش ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.   معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای دنیا و به خصوص جهان اسلام، تصریح کرد: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی است و برای مقابله با آن، رییس جمهور، جنبش تهعد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.  

دیگر خبرها

  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم)