Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اگر مردم در روند بررسی‌ها قرار بگیرند، خیلی می‌تواند به آرام‌سازی جامعه و افکار عمومی کمک کند. آمریکا با حمایت از خانواده‌های عزادار، می‌خواهد غم‌شان را به مخالفت با نظام تبدیل و مردم را به خیابان‌ها بکشاند.

 

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص سانحه هوایی بوئینگ ۷۳۷ گفت: با توجه به نظرات کارشناسان داخلی و خارجی، ابهاماتی پیرامون حادثه برخورد موشک با هواپیما وجود دارد که باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سردار حاجی‌زاده برای اینکه بتواند از تبدیل‌شدن سانحه به جنگ روانی جلوگیری کند، حادثه را به گردن گرفت.   وی دراین‌باره افزود: حضور امیر قطر در کشورمان، حاوی نکاتی است که بی ارتباط با جنگ الکترونیک نیست. بخشی از قرارگاه جنگ الکترونیکی آمریکا در قطر قرار دارد؛ سپاه نیز اعلام کرده بود که اگر از هر کشوری علیه ما تهاجم شود، ما حق حمله نظامی برای خودمان قائل هستیم.   شاکری با بیان اینکه امیر قطر به دنبال آن است که مسئولیت را به گردن آمریکایی‌ها بی‌اندازد، خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده در نشست خبری خود گفت که خبر رسیده، تعدادی موشک کروز به سمت تهران شلیک‌شده است؛ مجموعه این اتفاقات نشان می‌دهد که جنگ الکترونیک مطرح است. فردی که فیلم برخورد موشک به هواپیما را در فضای مجازی منتشر کرده، با شبکه‌های معاند ارتباط دارد و نحوه فیلمبرداری نشان می‌دهد که از زمان و مکان سانحه مطلع است.   وی دراین‌باره اظهار داشت: آمریکا به‌شدت در داخل دچار آشفتگی شده و برای منتقل کردن این آشفتگی به کشورمان، نیازمند فریب ذهن‌های مردم است؛ دشمن قصد دارد، حس انتقام که در مردم به گفتمان تبدیل‌شده را به یک نکته فرعی بدل کند. آمریکا با حمایت از خانواده‌های عزادار، می‌خواهد غم‌شان را به مخالفت با نظام تبدیل و مردم را به خیابان‌ها بکشاند.   شاکری ادامه داد: حضور سفیر انگلیس در اغتشاشات نشان می‌دهد که به دنبال تبدیل اعتراضات به تخاصم علیه نظام هستند و اگر این دستگیری صورت نمی‌گرفت، اثبات دخالت انگلیس‌ها در این قضایا سخت بود.   وی پیرامون خدمات سپاه پاسداران به کشور توضیح داد: سپاه پاسداران هم‌اکنون سیل زاهدان و چابهار را مدیریت می‌کند و دولت به‌نوعی زمین‌گیر است. شهادت حاج قاسم، برای سپاه پاسداران یک احترام معنوی به ارمغان آورد.   شاکری افزود: گزارش نهایی سانحه، مطلوب است که زود منتشر شود و حتی اگر امکانش باشد، مرحله‌به‌مرحله به مردم گزارش داده شود. اگر مردم در روند بررسی‌ها قرار بگیرند، خیلی می‌تواند به آرام‌سازی جامعه و افکار عمومی کمک کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سقوط هواپیما سپاه پاسداران آمریکا حاجی زاده جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد