Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:33:26 GMT

جاده‌های استان اردبیل برفی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۱۸۷

جاده‌های استان اردبیل برفی است

این مرکز  روز جمعه اعلام کرد که هماکنون  در جاده  اردبیل-سرچم(بودالالو، فاراب، مزرعه وکجل)،  نیر- سراب(گردنه صایین)، خلخال - اسالم(گردنه الماس) و اردبیل- مشگین شهر(حوالی حیدرآباد) بارش برف، مه گرفتگی و کولاک مقطعی  گزارش شده و رانندگان در گذر از این جاده ها باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

این مرکز همچنین افزود که در جاده‌های شهرستان‌های گرمسیری بیله‌سوار و پارس آباد نیز بارش باران گزارش شده و راه ها لغزنده می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، با تلاش راهداران تمامی جاده‌های استان  باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

در این حال اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که از جمعه شب با ورود سامانه جدید سرد و بارشی به منطقه، ضمن تداوم هوای سرد تا اواسط هفته آینده شرایط جوی در سطح استان (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی) ناپایدار بوده و در بعضی ساعات (بصورت متناوب) بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اداره کلهواشناسی استان اردبیل  با توجه به اینکه تا اواسط هفته آینده هوای سرد (در طول شب ها و ساعات اولیه صبح در مناطق مرکزی و جنوبی هوای بسیار سرد) ماندگار خواهد بود. بنابراین ضروری است در خصوص محافظت از لوله‌های آب و مدیریت حامل‌های انرژی بویژه مصرف گاز خانگی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود. 

برچسب‌ها هواشناسی راهداری برف و باران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی راهداری برف و باران اردبیل هواشناسی راهداری برف و باران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ایلام

دریافت 13 MB کد خبر 6095424

دیگر خبرها

  • بارش باران در ایلام
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان