Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال باید روز اول بهمن ماه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت برود تا برنده این بازی در راند نهایی این مرحله با الریان قطر دیدار کند.

با این حال تیم کویتی درخواست داده بازی را در کشور ثالث برگزار شود، اتفاقی که با پاسخ نهایی از سوی کنفدراسیون فوتبال همراه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین گفته می شود به احتمال زیاد بازی استقلال برابر الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق می افتند و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

یحیی حمدان خبرنگار روزنامه الانباء کویت ادعا کرده بازی استقلال- الکویت به تعویق افتاده است. پیش‌بینی می‌شود بازی در دوحه قطر برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)