Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@20:56:07 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در کدام جاده‌های کشور است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۴۰۱

محدودیت‌های ترافیکی در کدام جاده‌های کشور است؟

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الی 23 روز جمعه مورخ 98/10/27 از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت يک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا بر‌ اساس اطلاعات به‌دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در  شبانه‌روز گذشته، ۲ هزار و 209 تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد افزایش داشته است.

بر‌اساس این گزارش آزاد‌راه‌های تهران ـ کرج با 124 هزار و 638، کرج-تهران با 120 هزار و 985 و کرج ـ قزوین با 118 هزار و 865 بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود و همچنین محورهای غیرشریانی شمشک-ديزين، اولنگ-شاهرود، سی سخت-پادنا، وازک-بلده، گنجنامه-تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه دارای انسداد فصلی هستند

برخی از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه بیست و هفتم دی ماه بدین شرح است: 

در محور کندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه (امروز) از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الی 23 از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

در محورهای کندوان و هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

گفتنی است اوج تردد بين ساعات ۱۶ الی ۱۷ و كمترين تردد بين ساعات 3 الی 4 صورت گرفته است كه هموطنان با آگاهی از اين موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/۴۱۰۵/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور محور کندوان پلدختر خرم آباد پونل خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا دهشاد و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- رباط پشت بادام - بیاضه

۷- گلشن - سراوان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، بعضی نقاط کرمان و جنوب یزد، ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه این شرایط در ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد و در ایلام کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی منجر به بارش می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور ورزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 748304

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است