Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:20:51 GMT

ستین آمد؛ مسی دوباره می‌خندد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۵۶۸

ستین آمد؛ مسی دوباره می‌خندد(عکس)

رسانه‌های اسپانیایی در گزارش خود از تمرین روز پنج‌شنبه بارسلونا با حضور کیکه ستین، سرمربی جدید این تیم، به رابطه خوب و صمیمی بین لیونل مسی و ستین در جریان تمرین اشاره کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آستانه دیدار روز یکشنبه خود مقابل گرانادا دیروز پنج‌شنبه در مقر تمرینی این باشگاه زیر نظر سرمربی جدید خود کیکه ستین یک جلسه تمرینی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ستین هنوز در یک بازی به صورت رسمی روی نیمکت بلوگرانا ننشسته ولی در جریان  تمرین دیروز مشخص بود که در همین مدت کوتاه او موفق شده رابطه خوبی با بازیکنان این تیم بوجود بیاورد.

 

 

تصویر لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا که در حال گفتگوی صمیمی با استراتژیست جدید این تیم، کیکه ستین، قرار داشت بهتر از هزار متن نشان دهنده وضعیت مساعد این باشگاه بعد از تغییر بزرگ در کادر فنی است. چرا که شکی نیست وقتی هواداران باشگاه کاپیتان بزرگ خود را سرحال و شاداب و در حال خندیدن در تمرینات می‌بینند دل‌شان قرص شده و روحیه‌ای به مراتب بیشتر پیدا می‌کنند.

 

 

اولین دیدار رسمی کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا روز یکشنبه در نوکمپ برگزار خواهد شد. بازی‌ای در هفته بیستم لالیگا در مقابل گرانادا. کیکه ستین سه روز پیش به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب شد و با این باشگاه قراردادی امضا کرد که تا تابستان 2020 ادامه خواهد داشت. او یک روز بعد در اولین حضور در باشگاه کلماتی به زبان آورد که نشان می‌داد روحیه بالایی برای شروع به کار دارد. ستین گفته بود:" من حتی در بهترین رویاهایم هم تصور نمی‌کردم که یک روز اینجا باشم".

 

 

 

 

بارسلونا کیکه ستین لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!

لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید پنج پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل  مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند