Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ضرابی افزود: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز، در مناطق مختلفی از آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، قزوین، کردستان و مرکزی بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم به تدریج فردا با گسترده‌تر شدن این سامانه بیشتر نقاط نیمه غربی و مرکز کشور و همین طور دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران، از بارش‌های این سامانه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرابی با اشاره به تمرکز بارش‌های فردا، گفت: شدت تمرکز این بارش‌ها عمدتاً در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز اغلب به شکل برف نمایان خواهد شد.

وی ادامه داد: پس فردا یکشنبه نیز اغلب نقاط کشورمان به جز جنوب شرق یعنی مناطقی از استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز و فردا عمدتاً شاهد وزش باد در نیمه جنوبی کشور خواهیم بود و علاوه بر غرب و جنوب غرب، در شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

ضرابی افزود: پیش بینی می‌کنیم آب‌های خلیج فارس و دریای خزر برای صبح فردا متلاطم باشد.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و در برخی نقاط می‌تواند باعث اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی و حتی ایجاد سیلاب روان آب از جمله در مناطقی از جنوب آذربایجان غربی، بخش‌های از کردستان، شمال کرمانشاه، ایلام، بخش‌های شمالی خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، بخش‌های از همدان و استان‌های مرکزی و زنجان شود.

کد خبر 4827593

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران سازمان محیط زیست قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق شهر تهران سقوط هواپیما محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی مترو قوه قضاییه نیروی انتظامی پزشکی قانونی محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور

به گزارش قدس آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور  با بیان اینکه  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی غربی کشور صادر شده است.

وی افزود  : از امشب تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

ضیائیان با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد گفت:روز دوشنبه  در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از اواسط هفته روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا