Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  موسوی سرپرست هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در برخی نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان و آسیب دیدن منازل مسکونی بسیاری از هموطنان و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی به سیل‌زدگان و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های هم استانی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هموطنان در صورت تمایل به کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند به روش‌های زیر اقدام کنند:

 واریز وجوه نقدی به حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور، واریز به شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران، کد دستوری #١١٢*، اقلام غیرنقدی شامل انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: تمامی شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر در استان و همچنین پایگاه‌های جمع آوری هلال احمر آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و در شهر تبریز هم شعبه تبریز واقع در شهرک امام خمینی (ره)، خانه سازی، جنب معاینه فنی خودرو و معاونت داوطلبان واقع در خیابان حافظ روبروی اعزام نیروی سابق سپاه آماده دریافت کمک‌های مردم هستند.

موسوی از هم استانی‌ها خواست، برای حفظ کرامت انسانی از دادن اقلام مستعمل و مواد غذایی و بهداشتی با تاریخ مصرف کمتر از ۶ ماه خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر معاونت داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین