Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی سجادی کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق را از تاریخ 4 تا 10 بهمن ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج)، محمدعلی سجادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران درجهت ارتقاء کیفی آموزش سینما، کارگاه فیلمسازی خلاق را برای علاقمندان به این هنر و صنعت در جزیره کیش برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رشد و پیشرفت فناوری دیجیتال در سطح جهان، فیلمسازی برای علاقه‌مندان به سینما را ساده کرده است و  دیجیتال نیز این امکان را فراهم کرده که هرکسی دغدغه‌ها و نظریاتش را با هزینه‌ای اندک و قابل‌دسترس به تصویر بکشد.

محمدعلی سجادی کارگردان سینما درباره علاقمندی خود به برپایی این کارگاه های سینمایی گفت: هنوز دوست دارم یاد بگیرم. شما چطور؟، چقدر سینما را دوست دارید؟، چه قدر آن را می شناسید؟ آیا بدون شناخت دوربین و قواعد آن می شود فیلم ساخت؟ و حالا می خواهم بگویم چند روز باهم بودن فرصتی است برای ورود به پرده نقره ای سینما.

کارگاه آموزشی فیلمسازی خلاق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج) برنامه ریزی و اجرایی شده است. علاوه بر محمدعلی سجادی، آرش خزایی نیز فیلمسازی تک نفره را تدریس می کند. 

همچنین قرار است فیلم های ساخته شده توسط هنرجویان در مجموعه کارگاه های خلاق فیلمسازی نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و طبق برنامه ریزی انجام شده این فیلم ها توسط مدرسه فیلمسازی «ایموفیس» انتخاب و در جشنواره های بین المللی عرضه و پخش می شوند.

محمدعلی سجادی در این دوره از کارگاه‌های آموزش فیلمسازی خلاقی، سرفصل «کارگردانی از ایده تا اجرا» را تدریس می کند و هنرجویان همراه با او فیلم هایی را در جزیره می سازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد علی سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • عبور «مست عشق» از هفت خان