Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سرانه ی فضای ورزشی استان بوشهر در دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش یافته و از ۰/۶۴ متر مربع به ۱/۱۶ رسیده است. در حالی که فاصله ی هر هم استانی ما تا اولین مکان ورزشی بیش از 40 دقیقه بود امروز به زیر 8 دقیقه رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد بهروزیان فرد با اشاره به المپیک توکیو گفت : در حال حاضر دو ورزشکار بوشهری در رشته ی تیراندازی و پارادومیدانی موفق به کسب  سهمیه شده اند و تا زمان مسابقات به کسب چند سهمیه ی دیگر نیز امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزیان افزود: با توسعه ی زیرساختهای ورزشی و ایجاد شرایط مطلوب در این زمینه ، اولویتهای ورزشی استان را شناسایی کرده ایم و درجهت استعدادیابی و برنامه ریزی برای توسعه ورزش پهلوانی و قهرمانی در مسیری روشن و رو به رشد و پیشرفت قرار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  گفت: سرانه ی فضای ورزشی استان بوشهر در دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش یافته و از ۰/۶۴ متر مربع به ۱/۱۶ رسیده است. در حالی که فاصله ی هر هم استانی ما تا اولین مکان ورزشی بیش از 40 دقیقه بود امروز به زیر 8 دقیقه رسیده است

وی در بعد توسعه ورزش روستایی نیز به تجهیز خانه های ورزش روستایی اشاره کرد و گفت: 104 خانه ی ورزش روستایی در سراسر شهرستانهای استان تجهیز شده اند که رضایتمندی جامعه ی هدف را با ایجاد فضای پر نشاط ورزشی در روستاها در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر تیراندازی دولت رشد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره