Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:34:39 GMT

آغاز کابوس های شبانه حمید استیلی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۹۱۷

آغاز کابوس های شبانه حمید استیلی

سرمربی تیم المپیک با دفاع از عملکرد فنی تیمش بازهم از هواداران فوتبال در ایران بابت ناکامی در صعود عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استیلی چهره ای است که بیشترین وزن این شکست را به دوش خواهد کشید. او به عنوان مدیر تیم امید بعد از دو تورنمنتی که با زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات گذراند، تصمیم به تغییر او گرفت و اگرچه در ابتدا علاقه ای به پذیرش پست سرمربیگری امیدها نداشت اما بعد از اردوی ازبکستان و آغاز اختلافات شدیدی که یک سوی آن فرهاد مجیدی سرمربی جوان این تیم بود، خود به میانه ی کار آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی البته انتخاب چندانی هم نداشت، چرا که مذاکرات گسترده او برای حضور افرادی مثل قلعه نویی، گل محمدی، کرانچار و... به نتیجه نرسیده بود.

 

 

در آن زمان نزدیکان استیلی او را از پذیرش این پست می‌ترساندند؛ چه، تیم المپیک فعلی تیمی صاحب بخت و پراستعداد به نظر نمی رسید. اما استیلی سودای موفقیت و شکست طلسم را داشت و با بازیکنان و تیم امیدش حل شده بود و بنابراین بی توجه به هشدارها پا پیش گذاشت... حالا دو سه ماهی بعد از آن تصمیم، حمید استیلی در هیئت یک مربی بازنده رودرروی خبرنگاران ایستاده و به سوالات آن ها پاسخ می دهد. در حالی که جملاتش پر از افسوسی است که امروز می توانست وجود خارجی نداشته باشد. ایران در گروه C  جام ملت های زیر 23 سال آسیا سه مسابقه دشوار و پایاپای با حریفان خود داشت و با دو گل در بازی چین می‌توانست صعودکننده این رقابت ها باشد؛ اما موقعیت های از دست رفته کابوس استیلی در روزهای آینده خواهد بود. زمانی که در بازی چین و ازبکستان، ساده ترین فرصت ها بع در و دیوار ورزشگاه اصابت کرد.

 

 

البته استیلی در گفتگوی 7 دقیقه ای اش با خبرنگاران از بازیکنان تشکر کرد و از بی توجهی ها و کمبودها نالید و همچنین از تصمیمات تاکتیکی‌اش دفاع کرد. اما طبعا حرف های مربی ای که با شکست به ایران برگشته، خریدار آنچنانی ندارد...

 

حالا و در پایان یک دوره مقدماتی دیگر آسیایی و ناکامی در صعود به المپیک می‌توانیم دلخوش باشیم که این تیم چند استعداد آینده فوتبال ایران را در دامان خود پرورش داد. اگرچه این نسل حتی به اندازه تیم چهار سال پیش پرستاره و درخشان نبود. با این حال صیاد و قائدی و شجاعی و دهقانی و متین و نجاریان، نشان دادند که چشمه فوتبال در ایران هرگز خشک نمی‌شود. 

 

 

از این به بعدش با مدیران فدراسیونی که فعلا رئیس ندارد و بدون ثبات و بدون تدارک، روزها را پست سر می گذارد تا خدایی نکرده ناکامی بعدی. اما دیگران یاد گرفته‌اند نایستند. دیگرانی مثل ازبکستان که با سرمایه گذاری و کار بیشتر شانس را از دست ما قاپیدند.

تیم امید ایران حمید استیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس پرسپولیس «اوسمار»

تیم فوتبال آلومینیوم با پیروزی برابر پرسپولیس آمار خوبی را برابر این تیم به ثبت رساند تا همچنان عنوان «گربه سیاه» پرسپولیس برآزنده این تیم باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!