Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-دروازه‌بان تیم سپاهان گفت: اردوی نیم فصل سپاهان می‌توانست بهتر از این هم باشد.

پیام نیازمند  در خصوص عملکرد سپاهان در نیم‌فصل اول اظهار داشت: در نیم‌فصل اول فراز و نشیب‌هایی داشتیم اما شخصیت تیمی خودمان را خیلی خوب حفظ کردیم. تیم ما بالای جدول و همیشه مدعی است. سپاهان همیشه باید اینطور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی همیشه خوب نتیجه بگیرد و بالای جدول باشد. در حال حاضر هم تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم، برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم و امیدواریم اتفاقات خوبی را در آینده تجربه کنیم.

دروازه‌بان تیم سپاهان اصفهان در خصوص شرایط اردویی این تیم در تعطیلات نیم‌فصل گفت: اردوی نیم‌فصل‌‌ ما می‌توانست خیلی بهتر از این هم باشد. به نظرم می‌شد که اینطور باشد. شما نمی‌توانید فوتبال ما را با تیم‌هایی که با آنها در حال رقابت هستیم مقایسه کنید چون آنها بهترین امکانات، اردوها و بازیکنان را در اختیار دارند. با این حال ما هم تیم بسیار خوبی هستیم. به امید خدا امیدواریم بتوانیم از همین حداقل امکانات استفاده کنیم و در مسابقات باشگاهی قاره‌ موفق باشیم.

نیازمند در مورد اهداف سپاهان در نیم‌فصل دوم عنوان کرد:‌ در نیم‌فصل دوم بازی‌های دشوار و فشرده‌ای در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. تیم ما تقویت شده و مدیریت باشگاه تا جایی که توانسته در این مورد زحمت کشیده است. در سه تورنمنت برای گرفتن جام می‌جنگیم و قطعاً کوتاه نمی‌آییم. ما در تورنمنـت‌های داخلی به دنبال قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم باید موفقیت چشم‌گیری به دست بیاوریم. توانایی آن را هم داریم. نفرات بسیار خوبی در همه پست‌ها داریم و در واقع چه در کادر فنی و چه در زمین تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم.

وی در مورد اینکه یارگیری‌های انجام شده در نیم‌فصل بیشتر در جهت تقویت خط دفاعی تیم بود و آیا به همین خاطر دروازه سپاهان در نیم‌فصل دوم بسته‌تر می‌ماند، اظهار داشت: بله، همین‌طور است. به هرحال تیم باید تقویت می‌شد. البته در بخش هجومی هم سروش رفیعی اضافه شده و فکر می‌کنم تقویت تیم ادامه خواهد داشت. با توجه به مصدومیت‌هایی که برخی بازیکنان ما در بخش دفاعی داشتند یکی دو بازیکن به عنوان جایگزین آمدند. آنها از لحاظ فنی و کیفی چیزی کمتر از نفرات دیگر ندارند و می‌توانند به ما کمک کنند.

نیازمند در مورد مقایسه زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان(953دقیقه) با او(935دقیقه) برای ثبت کلین‌شیت در فوتبال ایران عنوان کرد: کار دروازه‌بان‌های لیگ بانوان هم سخت است. به هرحال آنها در بخش خودشان خیلی زحمت می‌کشند، من خودم اولین کسی بودم که به ایشان تبریک گفتم اما لیگ بانوان با لیگ آقایان تفاوت دارد و اگر بخواهیم مقایسه کنیم و تفاوت‌هایشان را بگوییم باید 2 ساعت برای شما صحبت کنم. خانم خواجوی زحمت زیادی کشید و من برای او احترام قائلم اما این مقایسه، قیاس مع‌الفارق است.

دروازه‌بان تیم سپاهان در خصوص قرار گرفتن این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال سیدبندی مسابقات باشگاهی آسیا اینطور است که تیم‌های برتر کشورها به هم می‌خورند و در این شرایط طبیعی است که گروه سختی تشکیل می‌شود اما ما تیم سرحال و آماده‌ای داریم، نگران این موضوع نیستیم و به امید خدا پا به این مسابقات می‌گذاریم و باید شرایط چطور پیش می‌رود.

برچسب ها: دروازه‌بان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس

در بازی مقابل سپاهان هم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری | علیرضا بیرانوند استوری جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند همچنان نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و از این رو در جدال سرنوشت ساز مقابل سپاهان، امیررضا رفیعی جوان دروازه سرخ پوشان خواهد بود. حالا علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از دروازه بان جوان تیم پرسپولیس حمایت کرده است:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان